Střídání #navsi

Do Prahy! 😦 Musím dnes zpátky do velkoměsta. Večer do práce. Dnes a zítra, pak zase cesta #navsi a v neděli už končí náš novoroční pobyt na chalupě.

Nechce se mi vracet do města, které žije spěchem, bez úsměvu, kde se lidé míjejí, aniž by se na sebe podívali. Jejich pohledy se střetnou snad jen v prostředcích hromadné dopravy, ve vstupních prostorech nákupních center. Město, kde se žije anonymně.

Vesnice, to je jiný svět. Na návsi se ráno pozdravíte s neznámými lidmi naprosto automaticky. Stejně tak v obchodě, u eko kontejnerů, na zastávce autobusu, který ráno odveze lidi do práce a odpoledne je zase přiveze zpátky. I v lese, který je v této době liduprázdný a potkáte zde stejné šílence, jako jste vy. Dokonce i na hřbitově, kam začátkem roku chodí lidi zapalovat svíčku za ty, kteří již nejsou mezi námi.

Město a vesnice, to jsou dva rozdílné světy. A aby v chalupě nezůstala #mojezlato sama, přijel dnes z Prahy Denis. Vlastně jsme se tam vystřídali. On přijel a já hodinu na to, odjížděl.

Psi to věděli. Neustále mě hlídali. Jak jsem se zvednul, měl jsem je „za zadkem„. Všude se mnou chodili. Pro dřevo do kamen. Když jsem luxoval auto, po návratu z lesa. Když jsem šel do obchodu, musela je #mojezlato pustit na zahradu, jinak by seděli za dveřmi a kňourali. Jak říká, jsou to takoví naši závisláčkové. 🙂

V lese, ještě po obědě jsme vyrazili na hodinku do lesa. Byli jsme jinde, než včera, ale bylo to stejně úžasné. Ba ještě lepší. Viděli jsme srnky. Jednu, dvě, bežely po okraji lesa. Pak dvě přeběhly 200m před námi, přímo přes cestu. Když jsme se vraceli k auto, pozorovali jsme čtyři srny, jak běží lesem. Přeskakují padlé stromy, mizí a zase objevují mezi keři. Bylo to úžasné.

Doma mě hned „seřvala“ kočka. Ale kdyby jste to viděli! Stála v koupelně a mňaukala, skoro řvala, jako by mi chtěla vynadat, cože jsme si to dovolili ji tam nechat a odjet. Kdyby to jen trochu bylo možné, vzali bychom ji s sebou. V jejím stavu, to bohužel přichází v úvahu jen v létě. Zítra ji to vynahradím, bude moci se mnou spát celý den v posteli. 😉

Těším se, až v sobotu ráno zaparkuji svůj #new #BlueBear #truck, doma se převlíknu a pojedu pryč z Prahy, do chalupy #navsi.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář