Není idiot, jako idiot!

Jsou lidi, kteří se jako idioti již narodili a jsou lidi, kteří si kvůli vlastní pohodlnosti, na idioty jenom hrají. První skupina má tu výhodu, že o tom neví a chová se tak, jak se chová. Ti druzí ze svojí hrané idiocie těží ve vlastní prospěch, bez ohledu na reakce okolí.

Obou skupin je mi líto. Té první, že nepoznají, jak zoufalý je jejich stav a diví se, jak okolí reaguje na jejich jednání. Té druhé, protože předstírat duševní poruchu, je známkou jejich nízkého intelektu a neuvědomují si, že netrestají ostatní, ale sebe.

Oboum skupinám závidím. Té první, že žije ve vlastním, uzavřeném světě, kdy je nic netrápí, nepřekvapuje. Chovají se naprosto bezprostředně a jsou šťastní. Té druhé, že dokáže ze svého chování vytěžit maximum, na úkor ostatních. A jestli je něco trápí, rozhodně to nedávají najevo. Ztratili by punc své jedinečnosti.

Prostě, není idiot, jako idiot.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Není idiot, jako idiot!

  1. já si občas říkám, že bych chtěla být hloupější, aby mi v hlavě neustále neběhala kolečka… ale pak si uvědomím, že bych nikdy nepotkala svého muže. takže všechno je tak, jak ma byt.

  2. jiproch napsal:

    Stačí, že se s nimi potkáváme. 🙂 Jo a pan Horák, mě svou argumentací, na to jen přivedl. 😉

  3. jolana88 napsal:

    nevím, zda závidět někomu, že těží pro vlastní prospěch, stojí za to. na podobné lidi mám pupínky, silné

  4. Petra Kalinova napsal:

    jak tě tohle napadlo 🙂 🙂

Zanechat Odpověď

