Co mi chybí u iPhonu?

Skoro po měsíci spokojeného a radostného soužití s iPhonem, jsem se nečekaně dostal do situace, kdy jsem zjistil, že nakousnuté jablko má také svoje mouchy 😱 , ze kterých by jistě měli radost zarytí odpůrci tohoto telefonu.

Moucha č.1 – Potřeboval jsem odeslat fotku z iPhonu, do jiného zařízení, ležícím na stole, vedle iPhonu. Zažitým návykem jsem vybral fotku, ťápnul na sdílet a snažil se ji odeslat pomocí Bluetooth. Jenže ouha, ať jsem se snažil sebevíc, nepodařilo se. Ano, znalí již vědí, že fotku z iPhonu, do jiného zařízení, přes BT odeslat nelze. Nezbývá než obě zařízení připojit k počítači a fotku zkopírovat. 😃

Moucha č.2 – Nikdy jsem se toho nevšiml, považoval jsem to za automatickou věc. O co jde? Doručenky u SMS zpráv. Odešlete zprávu a za chvíli se vrátí potvrzení o doručení u příjemce. Jsou zprávy, u kterých je mi jedno, kdy si je příjemce přečte. Ale při pracovní komunikaci, potřebuji vědět, jestli SMSka byla doručena. A pokaždé volat příjemci a dožadovat se potvrzení o přijetí zprávy, mi připadá dost úchylné. Existují kódy zadané před zprávu, které by měly nahradit doručenku. Jenže to nás vrací do mobilního pravěku a hlavně je má každý operátor jiné. Zkoušel jsem i aplikace, které by měly umět po odeslání zprávy, obdržet i doručenku. Žádná to nedokázala. Ať placená, nebo free verzi. 😢

Moucha č.3 – Potřeboval jsem přeposlat obrázek, který jsem obdržel mailem, prostřednictvím WhatsAppu. Z mého zmateného pokus/omyl jednání, kdy jsem nebyl schopen obrázek uložit do telefonu, mě vysvobodil člověk, bez absolutní znalosti iOS prostředí. Příloha se totiž zobrazuje, jako by byla vložena do těla zprávy, tudíž mě nenapadlo, podržet na ni prst, aby se objevila nabídka další práce (uložení, přidání ke kontaktu, tisk, odeslání jinou aplikací) se souborem. 😉

Ano, s každým zařízením je potřebat se důkladně seznámit, ale jsou věci, které každý uživatel považuje za samozřejmé. Někdy jsou intuitivně jednodušší, jindy složitější. A bez některých se budu muset naučit žít. 😃

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

