Jak jsem platil virtuální kartou

K platbě na internetu běžně používám platební, nebo kreditní kartu, vydané k mému účtu. Dnes jsem se rozhodl použít bezpečnější způsob placení, prostřednictvím virtuální karty. Výhodou takové karty, je její zřízení na pár kliknutí myší, v nastavení internetového bankovnictví. Nemusíte čekat na její doručení, aktivní je hned.

V internetové nákupní galerii jsem si vybral nové Bluetooth sluchátko, vložil jej do nákupního košíku a vydal se k pokladně. Pro platbu jsem zvolil nákup platební kartou, jak jinak, když jsem chtěl vyzkoušet virtuální kartu, že? Ve chvíli, kdy dojde k samotné platbě za zboží, je potřeba se přihlásit do internetového bankovnictví. Není to jako při přímé platbě, kdy zadáte číslo karty, její expiraci a kód ze zadní strany, ale musíte nejprve zadat částku, kterou chcete uhradit a banka vygeneruje virtuální číslo karty, její expiraci a bezpečnostní kód. Vygenerované číslo karty vidíte v internetovém bankovnictví, což jsem zjistil až při třetím pokusu o zaplacení, zbytek údajů vám přijde formou SMS zprávy do mobilního telefonu. Trochu složitější, ale bezpečnější. Po zadání všech vygenerovaných údajů, je provedena platba z vašeho účtu k prodejci a je hotovo.

Nezbývá, než si zítra nové Bluetooth sluchátko na pobočce vyzvednout. 😃

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Jak jsem platil virtuální kartou

  1. Lukas napsal:

    Zdravim, u jaké banky si měl tu virtuální kartu?

    • jiproch napsal:

      Zdravím, omlouvám se, že odpovídám se zpožděním. Musel jsem si článek připomenout a podle data vydání, bych tipoval, že to byla zřejmě virtuální platební karta od České spořitelny, protože jsem v té době jiný bankovní účet neměl. Nemohu to však tvrdit na 100%, je to už delší časový úsek. Tak se omlouvám. 🙂

      2017-02-06 14:15 GMT+01:00 zápisník @jiproch :

      >

Zanechat Odpověď

