Poslední dny, jsou si podobné, jak vejce vejci!

Myslím tím začátek pracovního roku, pro normální lidi, od pondělí 5.1.2015!

Ráno je na skladu hovno. Tedy jako není tam exkrement, ale jen pár palet, krabic, veden, tyčí, prostě zásilek k doručení. Rozvést to zvládne polovina nasmlouvaných vozidel a jeden kamion (já). Jako by nestačilo, že jsem mezi svátky jezdil noční přeprahy.

Pozdvižení přichází až kolem poledne, kdy se zákazníci, u kterých se zboží vyzvedává, začínají ozývat s požadavky, nebo doplňují objednávky, na přepravu. Najednou se zjišťuje, že aut je žalostně málo a začíná se kombinovat, aby všechna dostupná auta, svezla všechno zboží. Každy s něčím kousek popojede, přeloží k dalšímu a tak dál, až ten poslední všechno přiveze na depo. A když už se to nikam nevejde, tak tam jede kdo? No já!

Dnes už mám posilu v druhém kamionu, ale scénář je úplně stejný. Odjíždíme naloženi tak, abychom vezli aspoň něco, zpět bychom potřebovali za návěs aspoň ještě jeden. Kdyby to šlo, tak radeji ještě další, pro jistotu. Takový ten australský silniční vlak, kdyby to naše dopravní zákony dovolovala. Jenže nedovoluje, tak jedeme od zákazníka na depo se vyložit a zas pro další zboží. Včera jsem se tak točil třikrát.

Je toho na mě v posledních dnech hodně. Včera i dnes mě chytil nerv a kdo se dostal do mé blízkosti, ten to poznal. Uklidnil mě až vedoucí depa, který mi to vysvětlil. 😉 Jeho řešení bylo stejné, jako mi jej v poledne přikázal dispečer a já se šprajcnul. Nakonec jsem musel uznat, že měl pravdu. Ale já v tu chvíli prostě nechtěl!

Je zajímavé sledovat, jak emoce ovlivní chování člověka. Místo aby nejprve přemýšlel, raději koná. Po odeznění emocí a vyhodnocení situace, většinou přijde poznání, že je lepší nejprve přemýšlet a pak teprve konat.

Všechno zboží od zákazníků je svezeno, den úspěšně končí, ale jizva na duši, za výlev emocí na lidi, kteří jen dělají svoji práci, zůstává. 😦

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

