Když se čas vleče, nebo letí jako bláznivý!

Nabýt nutnosti, být v práci v půl šesté ráno, mohl jsem klidně dorazit až před polednem. Do té doby, jakoby chcípnul pes. Pět hodin nudného nicnedělání. Ale když jsem placený od hodiny, tak co bych se tím vzrušoval.

Kolem desáté, jsem dostal první Objednávku přepravy. Za hodinu další objednávka, jen nakládka až v 15hod. Nic mě nikam nehnalo, vyjížděl jsem z depa v půl dvanácté. Věděl jsem, že po první nakládce budu muset čekat na místě, než budu moci přejet na druhou nakládku.

Jenže! Znáte to! Zákon schválnosti, vždy změní chod událostí a nikdy to není ve váš prospěch. Jen jsem začal nakládat, telefon z dispečinku, že přibyla další nakládka. A za chvilku další. Vypadalo to na rychlé nakládky, které na sebe měly plynule navazovat. Jenže! Znáte to! Na druhé nakládce zásek. Nejen časový, ale i v počtu obsazených paletových míst. Bylo jasné, že všechno naložit nestačím. Jak časově, tak objemem. Začala práce dispečerky, aby se všechno zboží od zákazníků svezlo.

Podařilo se! Za cenu, že po druhé nakládce jsem se vrátil na depo vyložit naložené zboží a odjel na poslední nakládku. Jednu ze čtyř mých zastávek, muselo převzít malé auto.

Do jedenácti jsem se nudil a potom čas běžel, jako splašený. A tak je to se vším. Když děláte něco nudného, čas se vleče, i když se snažíte tlačit čas. Ve chvíli, kdy nevíte kam dřív, čas letí jako bláznivý.

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

