Jak se ze mne stala iOvce!

At si kdo chce, co chce rika, iPhone je v soucasne dobe zarizeni, s nejprivetivejsim uzivatelskym rozhranim. Diky kamaradu @pavlosji, mám nyni moznost ochutnat nakousnute jablko.

Ve sve mobilni historii, nebyl OS, ktery jsem nevyzkousel. Od prvnich mobilnich telefonu, ktere umeli opravdu jen telefonovat (a platilo se i za prichozi hovor), mi rukama proslo mnoho zarizeni, s rozlicnym operacnim systemem. S nekterym jsem se potykal vic, s nekterym mene.

Po Androidu, se kterym jsem se, jako naruzivy uzivatel sluzeb Googlu, asi natrapil nejvic, jsem se zarekl, ze dalsim zarizenim, ktere me bude provzet zivotem, bude bud BlackBerry, nebo iPhone. Ne, nepropadl jsem hysterii a cenova politika Applu, me donutila, prozit krasny pulrok s BlackBerry 9900 Bold. Vlastne na nem pisu nyni svuj Zapisnik.

I po pul roce pouzivani, me Bold stale prekvapuje svym nastavenim. V prvnich dnech jsem z neho byl, uprimne receno, nestastny. Nedarilo se mi jej nastavit k obrazu svemu. Zakladni veci jsem zvladl celkem rychle, ale takove ty drobnosti, ktere zarizeni posouvaji az za hranici vzajemne duvernosti, byly, jaksi, kostrbate. Nehlede na fakt, ze aplikace, ktere napric soucasnymi OS, lze vzajemne propojit a pouzivat na vice zarizenich soucasne, pro BlackBerry neexistuji. Snad v novem OS10, je to lepsi, ale pro OS7 je to katastrofa. Mnoho sluzeb jsem musel ozelet a naucit se fungovat bez nich.

Od včera mám moznost hrat si s iPhone4S. Nekdo by řekl: „Zastaraly model„, ja jsem z neho na vetvi. Tak privetive uzivatelske rozhrani, jsem jeste nevidel. Na zacatku staci nekolik tapnuti v Nastaveni a pristroj je plne funkcni. Dokonce se vsemi kontakty a sluzbami, ktere jsem do te chvile pouzival na BlackBerry, Androidu a Googlu. Mám pocit, jako by se po mem prihlaseni ke sluzbam Applu a uctu na Googlu, telefon sám prizpusobil mym potrebam.

Je to jeste cerstve, ale s klidnym svedomim mohu prohlasit: „Stala se ze mne iOvce!

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

