Kdyz se ledy daji do pohybu!

Staci malo, aby clovek poznal, ze jeho rozhodnuti je spravne.

Zhruba pred dvema mesici se ke mne dostala jista informace. Premyslel jsem nad ni zleva do prava, zprava do leva, nahoru a dolu, stale jsem ji nemohl vypudit z hlavy. Protoze to bylo celkem delikatni zalezitost, nechaval jsem si ji pro sebe. Snad z obavy, ze kdybych o ni zacal mluvit verejne, ztratila by svoji hodnotu. A jak vsichni vime, v dnesni dobe je pridana hodnota, jednim z nejvetsich bohatstvi.

S pribyvajicim casem, zacala informace dostavat konkrektni podobu a ja se rozhodl, podelit se o ni s #mojezlato. V te dobe jsem zjistil, ze s touto informaci uz pracuji i jini lide. Nebylo casu nazbyt, bylo potreba s ni rychle zacit opravdu pracovat. Zaroven se zjisteni, ze s ni pracuje i nekdo jiny, zacal jsem dostavat signaly, ktere tuto informaci podporovaly.

Bylo zajimave sledovat a zachytavat signaly z ruznych stran, skladat je dohromady a zjistovat, jak všechno do sebe zapada, jako dobre namazany stroj. S #mojezlato jsem se na informaci zacali divat ze všech moznych stran. Skladali jsme stripky, ktere jsem mel, az se z nich vytvoril celkem uceleny obraz cele situace. #mojezlato me celou dobu podporovala a utvrzovala v myslence, ze neni duvod cekat a otalet v rozhodovani. Vynest informaci na svetlo, by znamenalo ziskat vyhody pro nas oba. Nebyla to jen jednostranna vyhoda, pro jednoho z nas, ale uzitek bych měli oba. To bylo asi nejdulezitejsi zjisteni.

S kazdym pribyvajicim dne signaly kolem informace sili. Dokonce se mi podarilo zjistit, ze jedna z prekazek, ktera by realizaci informace mohla zbytecne oddalovat, bude mozna, celkem jednoduse, odstranitelna. Musim zjistit vsechny podrobnosti, jak tuto prekazku odstranit, nebo alespon obejit. Melo by se tak stat behem pristiho, maximalne dalsiho tydne. Blizi se konec roku a neni casu nazbyt!

O celem prubehu vyneseni informace na svetlo sveta, vas budu nasledne informovat. Prozatim podekuji za podporu! DEKUJI 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

