Priprava na Humpolec!

Po rocni pouze se chystame na firemni vecirek. Jako pokazde se konna v Humpolci, na den sv. Mikulase. Je uz to takova tradice. 😉

Pripravy jsou velkolepe, stejne jako zabava, konajici se v mestskem kulturnim dome. Na jeden vecer jej obsadi zamestnanci skupiny Geis CZ s.r.o. z Ceske republiky.

Je to setkani zamestnancu pobocek, ktere jsou rozmisteny ve vsech krajich Ceske republiky. Na jednom miste se potkavaji vsichni, od vrcholove managmentu az po skladniky. Je to den, kdy lze neformalne pohovorit s reditelem, i poklabosit s ridici, se kterymi jsem se potkaval, jeste kdyz jsem pusobil na materskem depu, v Modleticich. S vetsinou z nich, jsem se od te doby nevidel.

Firemniho vecirku jsem se ucastnil jiz nekolikrat, ale vzdy jsem se, po jeho ukonceni, vracel do Prahy. Letos poprve jsem si objednal i ubytovani. Prvni informace byla, ze vsichni zamestnanci pobocky Modletice, budou ubytovani v penzionu Ruze, ktery je, co by kamenem dohodil, od kulturniho domu. Dnes jsem dostal informaci, ze vybrana skupina, do ktere patrim, bude ubytovana v Apartmanech u Dubu. Ubytovani naprosto luxusni, jen trochu z ruky, od kulturaku.

Program je pokazde stejny. Uvodni slovo jednatele firmy a pak uz jen volna zabava, doprovazena zivou hudbou a gastronomickym zazitkem, ve forme podavani mistnich specialit.

Kazdopadne se tesim, az zase uvidim stare zname tvare. 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Priprava na Humpolec!

  1. jolana88 napsal:

    příjemnou – zaslouženou – zábavu 🙂

Zanechat Odpověď

