Kde jsou neony?

Vcera vecer, jsem jel autem z Lehovce do Vysocan. Na krizovatce Podebradska x Kbelska, jsem stal pred semaforem a sledoval svetelnou reklamu, zarici do tmy, z vysocanske Tesly. Prisahal bych, ze byla neonova. Dival jsem se, jak blikala do tmy a vzpomnel jsem si, jak jsem pred triceti lety, jako dite, obdivoval vsechny ty blikajici napisy a reklamy, na Vaclavskem namesti. Jako dite jsem pocital interval mezi rozsvicenim jednotlivych trubic a kolikrat si tim kratil cas, pri cekani na dopravni prostredek.

I dnes, se neon a jine technicke plyny, v reklame pouzivaji, ale obrisvetelne reklamy, s LED technologii, je vytlacuji do pozadi. Blikajici, svitici, reklamni spirala, nebo jiny tvar, ma pro mne vetsi kouzlo, nez obri obrazovka, ze ktere se vali porce ruznorode reklamy.

Co vy, také radi pozorujete, nebo vzpominate, na svetlo neonovych reklam a napisu?

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

