Co to dneska s temi lidmi je?

Normalne se zacinam bat jezdit navecer z prace domu! Jak zacne prechazet odpoledne ve večer a zacne se stmivat, lidi, jako by se zmenili v divou zver. Uz chybi jen, aby vysel Mesic a oni na nej zacli vyt!

Jedu z prace domu, cestou se stavuji v Globusu, v lekarne vyzvednout Denisovi leky a tam snad parkuje polovina aut přes dvě mista. Bylo mi divne, ze jsem stal skoro na druhem konci parkoviste. Na parkovisti, kde nejsou rozliseny hlavni a vedlejsi. Plati zde pravidlo prednosti zprava. Koho taakove pravidlo zajima? Asi jen mne, protoze jsem asi jediny, kdo prednost daval a naopak se bal projet mistem, kde by ji mel. Na parkovisti vitezilo pravidlo silnejsiho, rychlejsiho, agresivnejsiho, drzejsiho. To neni misto pro mne!

Cestou z Globusu, je v protismeru dlouhatanska kolona vozidel. Projizdim krizovatkou a najedou sup, vybocuje z ni vozidlo a otaci se. Jestli me videl prijizdet nevim, ale ja stihl reagovat a zastavit driv, nez jsem do neho narazil. Jedu ulici k nasemu domů, kdyz zahlednu stin pred prechodem. Brzdim a pres prechod se prezene pica na kolobezce. Mezi pulky by se mi nevesel list papiru. Zaparkoval jsem pred barakem a doufal, ze koliznim situacim je konec.

Omyl! Jdu se psy parkem u ktereho je tuze bezvadna krizovatka. Sice je videt siroko, daleko vsemi smery, presto zde o bouracky neni nouze. Pozoruji auto, stojici uprostred. Podotykam, ze vyjizdel z vedlejsi ulice. Premyslim, proc nepokracuje v jizde a pak vidim neosvetleneho cyklistu, jedouciho po hlavni. Nejen, ze nesvitil, ale pro jistotu jel i prostredkem jizdniho pruhu. Za nim samozrejme kolona vozidel. Co ma delat chudak ridic jedouci z vedlejsi? Pokracovat v jizde nemuze, zpet také ne, protoze na hranici krizovatky (z vedlejsi) jiz stoji dalsi vozidlo. Co cert nechtel, z druhe strany prijizdi plne obsazeny autobus MHD. Jak vsichni vime, autobusaci a tramvajaci (aspon v Praze) jsou srostli s klaksonem, jimi rizeneho, vozidla. No, dobre to dopadlo, cyklista to prezil. A ostatni taky, sice nekteri s trochu vetsi emocialni ujmou, ale ve zdravi. Nikomu cevka neprdla. 😉

Neni dnes uplnek? To se take deji divne veci. A nejen v doprave! 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, zápisky truckera se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

