Ze by podzimni deprese?

Co to jako ma byt? Jeste pred ctrnacti dny, me bavilo psat Zapisnik kazdy den. Kazde rano tweet na Twitter s hastelage #dobre_rano a najednou nic. Ani jedno me nebavi. Vcerejsi povidku jsem mel rozepsanou od minuleho tydne a ne a ne ji dopsat. Moudro rika: „Nez se nutit, radeji to nedelat. Asi je to fakt.

Nebo je to nejaky druh podzimni deprese? Ono to neni jen psani na Twitter a Zapisnik, posledni dny jsou nejaky divny. Divne divny. Nic nas s #mojezlato nebavi, vsechno delame tak nejak strojove. Automaticky. Rikam ji, ze je to pocasim. Dny, kdy sviti slunicko, vas nabijeji. Za posledni tri dny, jsem slunicko na nebi spis tusil, nez videl. To moc radosti a optimismu neprida. Jak by rekl Cimrman: „Proti trudomyslnosti je nejlepsi si zazpivat.“ Taky nic. Tak cekam, kdy to prejde.

Vcera jsem si rikal, ze to bude odjezdem Kubika do Tachova a unavou z celodenniho cestovani. Dny, kdy bych nemusel sedet za volantem, abych (za cely rok) pocital na prstech obou rukou. Ale dnes, kdy je stav (dusevni) stale setrvale nevyvazeny, jsem to zacal svadet na podzim. O vikendu se s #mojezlato chystame vyrazit #navsi a to nas, aspon trochu, zene kupredu. Doufame, ze z nas tam spadne unava poslednich dni.

Jo a prestal jsem psat s prediktivnim slovnikem, ktery me desne zdrzuje. Aspon mi to tak pripada. Prednost BlackBerry se pro mne stala brzdou. Nebo je to zase ten podzim? A pritom mi podzimni obdobi nikdy nevadilo! Tak proc nyni? Takze az v mych textech uvidite diakritiku, bude to znameni navratu slunce na nebe.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

