Tak Standa je už „tam nahoře“.

Dnes dopoledne, jsem se úplně náhodou, že bývalý kolega před týdnem zemřel. Dověděl jsem se to způsobem, více než prapodivným, přičemž všichni kolegové z hlavního depa to věděli.

Nastoupil do firmy ve stejnou dobu jako já. On šel rovnou na kamion, já rok po něm. Byl to super člověk. Kdo potřeboval, tomu pomohl, kde bylo potřeba, tam pomohl. Nezkazil žádnou legraci, byl pro každou špatnost. Nevyhýbal se žádné práci, bylo na něj naprosté spolehnutí.

Před rokem odešel do důchodu. Ještě chvíli jezdil jako brigádník, ale jak firma nabírala nové řidiče, jeho výpomoci nebylo potřeba.

Co vím, ještě chvíli pracoval, než jej nemoc připravila o poslední chuť do života. Přesto s ní dál bojoval. Jeho odchod byl pro všechny nečekaný. O to víc mne mrzí, jakým způsobem a s jakým zpožděním, jsem se to dověděl.

Jak se říká: „Teď už ho nic nebolí„. Tak Stando: „Ať je ti tam dobře, tak jako tehdy, na firemním večírku!“

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, zápisky truckera se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

