Jak jsem vyhrál PRVNÍ!

V Jackpotu Sportky, je skoro, úžasných, 183.000.000Kč! Kdo by nechtěl vyhrát! Také zkouším štěstí, ale zatím jsem chytil jen jednou „čtvrtou“. Jak říkám: „Štěstí se musí jít naproti!“ Sportka není jediná, ze sázkových her, kterými jsem, kdy, přišel do styku.

Sázet jsem začal už na učňáku, tedy v době ještě hluboko v minulém režimu, kdy mě k tomu přivedl spolužák. Přišel k nám na učiliště z mnoha jiných středních škol, které se pokoušel studovat. Byl o několik let starší a životem zkušenější. Naučil mě sázet na koníčky. Každý víkend jsme vyráželi na dostihové závodiště v Chuchli. První byla vždy obhlídka koní v padokuh před dostihem. Pak jsme obešli pár bukmejkrů, abychom věděli, jak si koně stojí. Podle toho probíhal výběr jednotlivých sázek. Dařilo se střídavě. Jednou více, jednou méně.

Když se po revoluci otevřela sázková kancelář na koníčky, v Paláci Lucerna, chodili jsme tam. V kteroukoli denní i noční hodinu, se tam dalo sázet na dostihy z celého světa. Bylo to útulné místo, kde mohl sázkař trávit celé dny. Jednoho dne nám domů volala Policie, jestli jsem kamarádovi nepůjčoval peníze, které bych postrádal. Našli u něho moje telefonní číslo a já musel doma vysvětlovat, co to znamená. Tím moje sázení na koníčky skončilo.

Až po několika letech, se moje sázkařská vášeň vrátila. Nebyli to již koně, ale sportovní zápasy. Asi jako každý sázkař, jsem začínal u fotbalu. Postupně jsem přidal hokej, házenou, volejbal, basketbal a baseball. Poslední dva hlavně v americké produkci a v době, kdy sázka, zejména, na Chicago Bulls, byla jasným ziskem. Chvíli zase trvalo, než jsem si vytvořil vlastní statisky, které se s každým odehraným zápasem aktualizovali a byl jsem schopen rozlišit sílu jednotlivých soupeřů a s téměř 80% úspěšností tipovat výsledek. Věrnostní kartičky jsem měl snad ze všech sázkových kanceláří, které v tu dobu byly na trhu.

S příchodem internetového sázení, se postupně z mých oblíbených poboček, přesunuli kolegové (se kterými se dalo normálně bavit), za klávesnice a monitory počítačů. Postupně se začala vytrácet taková ta domácí pohoda a mě sázení přestalo bavit. Nesázel jsem už ani kvůli penězům, ale jen ze zvědavosti, jestli jsou moje statisky funkční. Nakonec jsem všechno, jednoho dne, spálil na chalupě v kamnech.

Než jsem zase dostal chuť sázet, proteklo Vltovou mnoho milionů metrů kubických vody. Začal jsem pokoušet štěstí ve Sportce. Pravděpodobnost uhádnutí správné kombinace čísel pro Jackpot, je strašně malá. Kombinací jsou miliony a kdysi na škole jsme spočítali, že návratnost vkladu, aby byla jistá výhra, není zas tak rentabilní. Tak jsem toho nechal.

Začal jsem u Sportky sázet na to, co mi kdysi šlo, Sazku – sázky na sportovní výsledky. Nabídka Sportky na sportovní utkání, však nebyla nijak závratná. Na tiketu byly pevně dány události, které se sázely. Vesmě šlo I. fotbalovou ligu, v kombinaci s Německou, Slovenskou, Španělskou, Francouzskou a občas okořeněno něčím exotickým. Mimo sezónu pak byla nabídka ještě žalostnější. Výsledky nebyly takové, jako kdysi, ale i tak se občas dařilo.

Až jednou to přišlo! Každou neděli večer, po odehrání všech vsazených zápasů, jsem kontroloval tiket. Odškrtával jsem jeden tip za druhým, až jsem se dostal k poslednímu. Všechny jsem natipoval správně! Již tenkrát, se i v Sazce daly vyhrát slušné peníze. Srdce mi tlouklo, dech se zrychloval. Vyhledal jsem přehled předpokládaných výher a zůstal jsem němě vejrat na obrazovku. Předpokládaná výhra byla 250.000Kč! Jaké bylo moje zklamání, když jsem zjistil, že výherců je celkem 60. 😦 Takto jsem bral „jen 6500Kč. 😉

Nyní pokouším štěstí se Sportkou. Jak říkal jeden z mých bývalých kolegů: „Sázím jen když je v Jackpotu přes 100.000.000Kč!“ Tak to tedy zkouším! 😀

A co vy? Jaké máte zkušenosti se sázkami (všeho druhu) a loterií?

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Jak jsem vyhrál PRVNÍ!

  1. Pavel napsal:

    Tak to bych do tebe vážně nikdy neřekl. 🙂

Zanechat Odpověď

