Stačí chvilka nepozornosti a o zábavu je postaráno!

To vám zas dneska byla legrace! Nic neprojasní den, jako veselé okamžiky firemního života.

Při doručení zásilky, se příjemce hrozně divil, co že se mu to jako snažím předat. Do velkoobchodu s kancelářskými potřebami, jsem totiž přivezl krbovou vložku! 😮 „Tak si ji třeba někdo objednal a nechal doručit do zaměstnaní?„, filozofoval jsem nad paletou. „ Toho jména tu nikdo nepracuje.„, lakonicky odpověděl skladník. Na ochranné fólii byl Dodací list a na něm kontakt na příjemce. Zavolal jsem paní a ta potvrdila naše tušení, že došlo k zaměně zásilky. Ona obdržela kancelářské zboží, místo krbové vložky! 😉 S paní jsme se tomu vesele zasmáli, vždyť chybovat je lidské. Naštěstí měla pro to pochopení, což se také často nestává.

Do přepravního dokladu jsem vyznačil záměňu zboží a vypsal správnou adresu, na kterou bude zásilka zítra doručena. Ještě než jsem stačil z velkoobchodu odjet, kontaktovalo mě naše oddělení péče o zákazníka, aby překontrolovalo číslo zásilky a upravilo (správně) její status.

Cestou k další vykládce mi volal náš dispečink co, jak, proč, kdo. Odvyprávěl jsem celou anabázi se zásilkou. O výměně již byli informovali a hned připravili správný štítek, kterým bude zásilka označena, aby zítra našla svého adresáta. 😉

Aby toho tydlifonování nebylo málo, volala mi další z pověřených osob, tentokrát ze samotného hnízda hnízd, které jsem odvyprávěl sled všech kroků, které jsem se zásilkou učinil. Volala na popud některého odesílatele, který se sháněl po své zásilce, protože se jim stále zobrazovala jako nedoručená. Zamotali jsme se do toho tak, že ani nevěděla, ohledně které zásilky volá. Jestli té, kterou mám „naloženou“, nebo té, kterou jsem měl (správně) doručit. 😎

To se tak stane, když se u dvou zásilek výmění identifikační štítek. Zboží není doručeno správnému příjemci a několik lidí, má kolem toho plné ruce práce, aby vše uvedl do původního stavu. Jak by řekl klasik: „To se u nás může stát, maximálně, jednou za deset let!“ 😉 😀

Reklamy
Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Stačí chvilka nepozornosti a o zábavu je postaráno!

  1. holyna napsal:

    Kurnas, ja pisu jako prase takhle na tom telefonu.

  2. holyna napsal:

    Hahahah, tak vcera sem resil neco podobneho 😉 mame Datart jako dodavatele telefonu. Minuly tyden mi dorazilo to co mi nepatrilo, nejakej tablet z opravy. DPD slozila u mne. Volan jim at si to odvezou. Nove telefon vozi InTime. Dohodl jsem tedy svou. Mezitim kolega objenal nove zbozi a zadal reklamaci na svoz.

    V utery dojelo nove zbozi a zistalo pres noc na recepci. Druhy den si dojelo DPD pro dva svozy. Na recepci bylo nove znozi a reklamace. Tablet ke svozu sem mel u sebe, aby se nahodou neztratil.

    Co myslis ze se stalo? Nove zbozi skoncilo zpet na Datartu v reklamacich. Nase reklamace u pani co cekala tablet a ten mam furt na stole.

    • jiproch napsal:

      Super, taky dobrý. Vyprávěl mi skladník z toho velkoobchodu, jak jim maník přijel pro vratku a druhý den zjistili, že dojela až do Rakouska, jako nové zboží! 🙂

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s