Promarněný den života!

Žijeme hektický život. Žijeme v šíleném tempu. Nemáme čas se zastavit. Někdy se za sebou ohlédneme a co vidíme? Nic. Žijeme tak rychle, že za námi skoro nic nezůstává. Tedy něco jo, ale ne na všechno můžeme být pyšní.

Jsou dny, že když ne my, tak naše tělo řekne STOP. Zastaví se a zůstane stát. Lidské tělo je složitý organismus, který funguje na bázi určitých pravidel. Stačí mu odepřít příjem některé z důležitých složek a tělo přestane fungovat.

Mě se tělo zastavilo dnes. Již ráno, když jsem venčil psy, jsem cítil, že dnes to nebude ono. V krku knedlík, rýmička a kašlíček. Klasické chlapské, smrtelné, nemoci! 😀 Ne, dělám si legraci, mizerně, jako ráno, mi už dlouho nebylo. Doma se nám točí nějaká viróza a mě se stále vyhýbala.

Dnes mě však viróza dostala na kolena. Nebyl jsem celý den ničeho schopný. Jen jsem vyvenčil psy, ale jinak mě #mojezlato nechala odpočívat a spát. Všechno dnes dělala sama. Já byl nepoužitelný.

Teď si tak říkám, že jsem dnešní den promarnil, ale na druhou stranu je potřeba si říct, že tělo občas potřebuje odpočívat. Nejde každý den jet na 100%, nejsme stroje, abychom takové tempo vydrželi.

Myslete na svoje tělo, chraňte ho a když vám bude někdo říkát, abyste si odpočinuli, tak jej poslechněte. Zdraví máme jenom jedno. Tělo, když se rozbije, moc špatně se opravuje. Raději promarnit jeden den, než si to později vyčítat. Čas totiž nejde vrátit.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

