Já to nebyl, pane inšpektór!

Včera jsem za stěračem našel lístek. Již z dálky jsem viděl, jak se třepetá za stěračem. Počítal jsem s nabídkou něčeho úžasného, co bych si neměl nechat ujít. Nebo s nějakým předvolebním slibem, když se blíží komunální a senátní volby.

Několik metrů od auta, jsem poznal, že zpráva za stěračem, je od někoho jiného. Na tu dálku, jsem celkem zřetelně, rozpoznal znak Hlavního města Prahy. Pozvánka na setkání to byla, ale s Městskou policií, na jejich služebně, u nás na sídlišti. Příčinou bylo nesprávné parkování mého vozidla, v blízkosti přechodu pro chodce.

Ano, porušil jsem zákon. Před přechodem jsem stál pouhého půl metru! Tak, jako většina aut na sídlišti. „Asi nějakému pochůzkáři vadilo, že přes náš rodinný vůz, Opel Corsa, neviděl přijíždějící vozidla.„, pomyslel jsem si a strčil lístek do kapsy.

Skoro celou noc jsem přemýšlel, jak to narafičit, abych se vyhnul případné pokutě. Měl jsem v plánu zapírat, zapírat a zase zapírat. Svádět vinu na někoho jiného, dožadovat se důkazů, popřípadě upozornit na dopravní přestupky jiných řidičů! Dnes jsem proto hodil dotaz i na Twitter. Po přečtení odpovědi od @helisek11, jsem se rozhodl, že si na služebně nasypu popel na hlavu a ke všemu se přiznám. Třeba to bude bráno, jako polehčující okolnost. 😉

Rozloučil jsem se s #mojezlato, psy a kočkami, Denis spal a Romča byl v práci, vzal doklady, Oznámení o dopravním přestupku a vydal se na místní služebnu Městské policie. Hygienické potřeby a čisté spodní prádlo, brát s sebou, jsem nepovažoval za nutné, za přestupek se snad hned nezavírá. Za přestupek ne, ale za případnou pozdější výtržnost, již zřejmě ano. 😉

Zazvonil jsem na zvonek s nápisem Řešení přestupků a čekal, až mě elektrický vratný, pustí dovnitř. Tam jsem se srazil s jiným nešťastníkem, který služebnu opouštěl. Nevypadal nijak zarmouceně a to mi vlilo optimismus do žil. Paní za okénkem jsem podal Oznámení a občanku. Chvilku ťukala na klávesnici počítače a potom řekla: „Vyřešíme to domluvou. Musíte to pochopit, volá nám neustále nějaký člověk, že tam auta parkují, tak to musíme řešit.

Takovou domluvu jsem přijal rád, slušně poděkoval, paní za okénkem popřál hezký den a služebnu opustil. Za ušetřený peníz jsem ihned vsadil Sportku. 200.000.000 Kč se také neodmítá! 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Já to nebyl, pane inšpektór!

  1. Dejv92 napsal:

    Ale jo, to je docela dobrej způsob, jak naučit řidiče, mělo by se to asi sem tam udělat u takových menších, ale stále trochu závažných přestupků, jen jak znám štěstí, ti, co by se nepoučili by neustále dostávali jen kárání a člověk co to udělá poprvé by hned dostal flastr… Ale je fakt, že toto bych nečekal.

    • jiproch napsal:

      Souhlasím. Třeba v naší ulici, by strážník mohl stát 24hod. denně. Za rohem je stacionář a řidiči občas stojí tak, že tam neprojede sanitka. Již několikrát jsem je viděl, jak seniora vezli na nosítkách k sanitce 200m, kvůli jednomu idiotovi, který by nejraději stál ve vchodu domu, aby to měl co nejblíž.

Zanechat Odpověď

