To je tak, když se s kamionem snažíte dostat někam, kde to již na první pohled „smrdí“!

Zvoní telefon.

Potřebuji, abys zajel do Sazky naložit 21 palet.
A jak se tam mám s kamionem asi vytočit?
Pošlu ti telefon na člověka, který to má na starosti.

Píp, píp. Dorazila SMSka s tel. číslem.

Procházka, GEIS, dobrý den, jedu k vám nakládat 21 palet.
Dobrý den, …., super, už na vás čekáme.
Jedu k vám s kamionem, kde se bude nakládat?
Ulice K Žižkovu, jak je hlavní sídlo Sazky. Jak jsou Pražské služby, tak hned nad nimi je plac, kde budeme nakládat.
Znám, ale jak tam zajedu s kamionem?
Nejlepší by bylo sem couvnout.
Z hlavní ulice? Přijedu od Harfy!
Když mi kamiony vezou losy, tak najedou po čumáku a pak se lámou ven.
Uvidím, až tam přijedu. Budu u vás za 10 minut.

Stejně jako kamiony s losy, i já tam vjíždím po čumáku. Kolmo na místo nakládky, je mírný svah, kam se dá najet, aby auto mohlo couvnout k nakládce. Najíždím co to jde a pomalu couvám dolů. Svah má sklon 30-40°. Na první najetí mi to nevychází, tak musím znovu do svahu. Rozjíždím se pomalu, mám na návěsu paletu s obrubníky (váha cca 1000kg). Slyším divný, šouravý, kovový zvuk a pak ránu.

A je to. Paleta s obrubníky odjela na konec návěsu! Snad se aspoň zastavila o prázdné palety, které jsem tam měl. Jestli nevydržely vrata, nebo se obrubníky vysypaly, je to průser!

Zastavuji a jdu se podívat. Vrata drží, paleta s obrubníky je na svém místě, jen komín prázdných palet se rozsypal.  „Je to v pohodě.“ Začínám opět couvat. Nyní mi to krásně vychází a já na místo nakládky. Jedna za druhou, mizí palety v návěsu, až jsou všechny naloženy.

Praha-20140929-00239
Jedu ještě na jednu nakládku a pak už na depo, kde všechno vyložím, naložím další zboží a hurá na další kolo. Než skladníci vyloží všechny palety, řešíme s vedoucím PARCEL depa, jak večer naložit palety se zásilkami na HUB. Jak se tak rozhlížím kolem, mžourám oči proti sluníčku a …

Ty vole, co to je?
Co to vole je?
Když jsem couval k Sazce, slyšel jsem divné zvuky. Nejdřív jsem si myslel, že mi odjela paleta s obrubníky, ale našel jsem jen spadlé palety, tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Toho jsem si vůbec nevšiml!
To je hustý!

Praha-20140929-00242
Ten divný, šouravý, kovový zvuk a pak rána, to byl roh návěsu, který se pod velkým úhlem opřel o chodníček za kabinou a celý jej zdeformoval. Štěstí, že to neodnesla nádrž. Tím, že to je na druhé straně tahače, si toho člověk nevšimne, dokud není přímo u toho. Odnesl to jen kus plechu. To je tak, když se s kamionem snažíte dostat někam, kde to již na první pohled „smrdí“! Zítra to musím nahlásit představeným, už jen z důvodu, že je to na tahači, který máme jako náhradní vozidlo za MANa, který je v servisu.

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

