AlzaBox, další způsob, jak si vyzvednout svoji zásilku z Alza.cz!

Alza.cz nedávno představila další variantu, jak si zákazník může vyzvednout objednané a zaplacené zboží z internetového obchodu. Vedle osobního odběru, nebo doručení kurýrem, teď nabízí vyzvednutí zásilky prostřednictvím AlzaBoxu. Zboží v AlzaBoxu lze vyzvednout 24hod. denně, ale jen po dobu 4 dní, od kdy je zásilka do boxu vložena.

Potřeboval jsem novou paměťovou kartu a zrovna mi v mailu přistál newsletter od Alzy, s informací o nově otevřeném AlzaBoxu ve Kbelích a promo kódem, na doručení zboží do boxu zdarma. Nechtělo se mi do obchodu, ani platit za kurýra, a tak jsem se rozhodl vyzkoušet služby AlzaBoxu. Objednávka probíhá standardně, jen si na konci vyberete AlzaBox, který je pro vás nejbližší, nebo kolem kterého často jezdíte. Vybral jsem AlzaBox na čerpací stanici OMV v Cínovecké ulici, kudy jezdím každý den do práce a v noci mezi depy. Většina doručení zboží do AlzaBoxu, je až druhý den po objednání. Objednával jsem po obědě a zboží v AlzaBoxu bylo umístěno druhý den dopoledne.

Prostřednictvím emailu a SMS zprávy jste informováni, že zboží je umístěno v AlzaBoxu a tím připraveno k vyzvednutí. Máte 4 dny na vyzvednutí, pak se zřejmě zboží vrací zpět do DC. Zároveň obdržíte dva PINY, které slouží k vaší identifikaci při výběru zásilky. Při vyzvedávání nezadáváte číslo zásilky, ale nejprve PIN jedna a pak PIN dva. Terminál v Cínovecké, kde jsem si zásilku vyzvedával, měl drobátko problém s kalibrací dotykové obrazovky, takže se mi oba PINy podařilo, správně, zadat až na třetí pokus. Poté se ozvalo klapnutí a otevřela se jedna z přihrádek. Vyzvedl jsem svoji zásilku, přihrádku zavřel a spokojeně odjížděl.

AlzaBox je vhodnou alternativou pro lidi, kteří nemají čas se přes den dostat do kamenného obchodu, nebo se stále někde pohybují a kurýr by je měl problém zastihnout na místě uvedeném v objednávce. Takto si zákazník sám naplánuje nejvhodnější místo AlzaBoxu, kam si svoji zásilku nechá doručit a vyzvedne ve chvíli, kdy pojede okolo.

Jedinou nevýhodou je prozatímní umístění AlzaBoxů na málo místech, vesměs jen v Praze. Věřím, že s narůstajícím zájmem o tuto službu, bude i růst počet výdejních míst.

Slyšel jsem mnoho výtek na Alzu, ale já osobně, jsem s jejich službami spokojen. A AlzaBox je další služba, proč jejich služeb budu využívat a možná i doporučovat. 😉

Toto není PR, ani jinak sponzorovaný příspěvek!

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

