Jak utratím milióny!

#mojezlato říká: „Když se to sere, tak se to musí posrat ještě víc!“ A má pravdu. Za několik posledních několik dní, se nám toho zhroutilo víc, než bychom chtěli. Začalo to drobnostmi, které se pomalu stupňovaly, až to vyvrcholilo hořící pračkou. Jenže ani to nebyl konec. Naše útrapy pokračovaly a jak to vypadá, zatím jich není konec.

A dost!“, řekl jsem a sdělil #mojezlato, že za poslední peníze, které najdu v kapse, až přijedu z práce domů, vsadím Sportku. V Superjackpotu bylo 137.100.000Kč. Neuvěřitelná suma! Hned jak jsem před barákem zamkl auto, zamířil jsem rovnou do trafiky. „Sportku. Plný tiket.“, bylo moje přání zákazníka. Vylovil jsem z kapsy 220Kč, převzal tiket a vyrazil domu.

Nikomu jsem nic neřekl, nikdo se na nic neptal. Tiket jsem schoval v peněžence a těšil se večerní tah. Ani jsem tažená čísla nekontroloval, ani jsem se nezajímal, jestli superjackpot padl. Jediné, nad čím jsem přemýšlel, bylo, jak s vyhranými miliony naložím. Kluci dostanou každý stejnou sumu, vrátím rodičům všechno, co jsem si kdy od nich půjčil, doplatím zbývající úvěry, vybral jsem dvě (pro mne) důvěryhodné neziskové organizace, kterým věnuji nemalou částku, s #mojezlato si konečně koupíme vytoužený pozemek, kde necháme postavit krásnou roubenku (tak, jak si to pořád slibujeme) a asi bychom si koupili nové auto. Víc nepotřebujeme a ještě spousta peněz zbude. Myslím, že Superjackpot je taková suma, kterou normální člověk, při normálním způsobu života, není schopen utratit.

Dnes, cestou z práce, stále netuše, jestli jsem se stal multimilionářem, jsem přemýšlel, jestli se zastavit v trafice a nechat zkontrolovat tiket, nebo raději v klidu, potichu a v tajnosti, zkontrolovat tiket doma na internetu. Kdybych nechal zkontrolovat tiket v trafice a náhodou vyhrál 😉 určitě by se to neutajilo. Při mém štěstí, by v tu chvíli byla trafika plná lidí. Doma jsem počkal, až budu v kuchyni sám (pořád totiž nikdo netušil, že jsem opravdu vsadil), zapnul počítač a do adresního řádku zadal www.sazka.cz. První co mě udeřilo do očí, byla nová výše Superjackpotu – 142.700.000Kč!

Spravedlnost existuje, nevyhráli jsme.“, řekl jsem si pro sebe a zadal čísla z tiketu, abych zkontroloval, jestli náhodou, se aspoň nevrátil vklad do hry. A hele, vyhráli jsme čtvrtou! Krásných 515Kč! Nic moc, ale na ulici je nenajdeš! 🙂 „Ty jsi opravdu vsadil?“, pobaveně se zeptala, když jsem ji o výhře pověděl. „Na neděli vsadím zas. A do hry vložím vše, co jsme teď vyhráli. Čím víc sloupečků, tím větší šance na možnou výhru.“, odpověděl jsem ji.

Venku se psy jsem se zasnil, co s výhrou (tentokrát ještě vyšší) udělám nyní. 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

