Ještě, že je pátek, jinak bych zítra určitě vykládal střechou!

Já to tušil, že to dnes nebude jednoduché! A to jsme včera, před odchodem z práce, říkal dispečerce: „Napiš Pepovi do poznámek, že, a to mě můžeš citovat – na nějakou jebku mu v pátek seru!“ Člověk míní a život mění! Kdo to zná?

Když jsem to nadělení ráno viděl ve skladu, bylo mi jasné, že ani pátek nebude jednoduchý. Devět svazků OSB desek pro OBI! Ale kdyby to byly aspoň normální palety, ale každý svazek byl na dvou EURo paletách a ještě na každé straně přesahovaly. Na šířku se to do návěsu nevlezlo, tak to muselo na délku. Na skladu, přes rampu, žádný problém. Vzalo se to na dlouhé vidle a opatrnou manipulací, se naložilo.

Výkladka byla jednodušší, než desky naložit. Rozplachtoval jsem celý bok a desky se, svazek po svazku, pěkně vyložily. Jenže! To by skladníci nesměli, při nakládce a vykládce, ohnout, urvat, jinak poškodit sloupky a úchyty, na kterých drzí bočnice. Polovinu jsem musel dostat ven kladivem. Pak to již byla brnkačka. Za hodinu jsem odjížděl. 🙂

Ale co je na tom nejhorší? Takové zásilky se vozí tzv. napřímo. Na jednom místě se naloží a ihned se vezou na místo určení. Obzvlášť, když jsou tato místo od sebe vzdálena 8km, po silnici. Ono to tak mělo být i v tomto případě, ale … Znáte to, někde se to zaseklo a hned se cestuje přes dvě depa a pětkrát se překládá. Až jsem se divil, že při takovém množství manipulace, byly desky nepoškozeny.

Fakt jsem rád, že je pátek. Po zážitcích, posledních tří dní, věřím, že by se zítra, zase, objevila nějaká další zásilka, kterou bych dostal na auto k doručení! 😮

Tak zase příště! 😉 Hezký víkend 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Ještě, že je pátek, jinak bych zítra určitě vykládal střechou!

  1. kalipet napsal:

    ……. věřili jsme ti prostě víme, že ty jsi nejšikovnější 🙂

Zanechat Odpověď

