Úřední informace nemá logiku!

Prší a já musím na Městském úřadu vyzvednout Doložku právní moci k Rozhodnutí úřadu, které nabylo právní moci. Přestože jsou to tři zastávky autobusem, kupuji si SMS jízdenku za 32Kč, pro všechny případy.

Úřednice příslušného odboru má dovolenou. Super, cesta zbytečná. V další možný týden, kdy mohu navštívit Městský úřad, mám dovolenou a budeme mimo Prahu. Naštěstí moje klepání na zamčené dveře slyšela úřednice z vedlejší kanceláře. Vysvětluji ji důvod návštěvy a ona se mi snaží pomoct.

Leč nemám s sebou příslušné Rozhodnutí a moje návštěva na úřadě je tudíž zbytečná. Doložka právní moci, je totiž razítko, kterým se na Rozhodnutí vyznačí datum nabytí právní moci. To mi nikdo neřekl, takže musím domu pro příslušné lejstro.

Doma vysvětluji #mojezlato správný postup, kroutí hlavou jako já. Pošmudlám psy a pospíchám na autobus, abych vše stihnul, dokud mi platí časová jízdenka. Tušil jsem, že má smysl si kupovat jízdenku za 32Kč. 😉

Na Městském úřadě rovnou klepu na sousední dveře. Úřednice se usmívá a bere si Rozhodnutí. Ptá se kdy nám bylo doručeno, aby mohla hledat datum nabytí právní moci. Po chvíli se otevírají dveře a podává mi Rozhodnutí, opatřené úředním razítkem o nabytí právní moci. Konečně máme všechno kompletní.

Až budu zase něco vyřizovat na úřadu, nechám si pořádně vysvětlit posloupnost úředních výkonů. Zbytečné cestování mě opravdu nebaví. 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

