Do Prahy a zpátky!

Po ranním průzkumu zahrady, kdy jsem nenarazil na žádného, bojovně naladěného, nebo zmutovaného, slimáka a do kýblu sebrali jen čtyři zbloudilé bojovníky, jsme začali chystat mladé k odjezdu. Kubík má na čtvrtek naplánované další, pravidelné očkování, tak musel s rodiči do Prahy.

Vzhledem k současným teplotám jsem chtěl jet až večer, což se nám osvědčilo již cestou na chalupu. Mladí však chtěli jet dopoledne, tak jsme naložili kočárek a jejich věci do auta a vyrazili ku Praze.

I přes probíhající rekonstrukci dálnice D1, jsme doma byli za hodinu. V Průhonicích jsme museli odbočit z dálnice, kvůli koloně před Prahou, a dál jeli přes Pitkovice, Měcholupy a Štěrboholy na Prosek. Doma jsem se vlastně jen otočil, pošmudlal Kubíka a vydal se na zpáteční cestu.

Jel jsem zase přes Pitkovice, protože tam kamarád Robert dělá stavbyvedoucího na výstavbě bytových domů. Prohodili jsme pár vět a domluvili se na #mobilnipivko. Ještě jsem se zastavil v Modleticích na Eurowagu, abych vyměnil nasbírané body z myčky za odměny a přivezl tak na chalupu nějaké dárečky. Asi by to byl moc dokonalý den, kdyby se to podařilo. Pan vedoucí nebyl přítomen a slečna z obsluhy neměla klíče od dárečků. Prostě prázdniny. 😦

Za půl hodiny jsem byl zpět na chalupě. Čekají nás s #mojezlato ještě čtyři dny volna. Jen se psy, kdy musíme nabrat nové síly! 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Do Prahy a zpátky!

  1. kalipet napsal:

    Pořádně odpočívej, páč se už na tebe těšíme 🙂 V pondělí tu jsem a bude veselo 🙂 Hezkou dovolenou 🙂

Zanechat Odpověď

