Co dál s tebou, ostružino?

Jsem se svou ostružinou víc než týden a pořád přemýšlím co dál? Nechat si ho a dál se pokoušet o lokalizaci systému ke své spokojenosti, nebo se vrátit k Androidu. Minulý týden jsem psal, že budu bojovat do konce (minulého) týdne a pak se rozhodnu.

Rozhodl jsem se přidat týden ještě jeden a na dovolenou jsem odjížděl pouze s ostružinou. Android zůstal doma, aby mne v případě nenadálé situace, nelákalo vyměnit SIM kartu. A že takových situací je denně několik. Také jsem chtěl vyzkoušet chování přístroje v polních podmínkách, na chalupě #navsi.

Že jsem zničil reprodukor, to mi vadí ze všeho nejméně. Stejně mám při dovolené většinu času zvuk vypnutý. Ale klávesnice, s tou bojuji pořád. Jsou chvíle, kdy funguje normálně a pak následuje období, kdy některé klávesy reaguji až na několikeré stisknutí. Občas mi případá, že ve chvílích, kdy přístroj provádí operace na pozadí, je odezva klávesnice horší. Jedná se zejména o levou stranu klávesnice. Možná je to jen můj subjektivní názor, ale je to velmi nepříjemné. Zejména, když píšu delší text, myšlenku se snažím převést na text a musím stále kontrolovat, zda jsou v textu všechny znaky. S tím mám také spojený problém s prediktivním slovníkem. U jiného přístroje jsem zvyklý, že po zadání nového slova, mi jej přistě telefon již nabídne. U BlackBerry se to stává jen velmi zřídka. Nebo neumím nová slova do slovníku správně vkládat.

Neduhem zařízení BlackBerry s OS7.1 je podpora výrobců aplikací, na které jsem zvyklý z Androidu. O chybějícím Instagramu jsem již psal. Nyní, na dovolené, jsem se potkal s dalším problémem ze strany aplikace WordPressn přes kterou publikuji svůj Zápisník. Tím je nemožnost publikovat v článku hypertextový odkaz. Také fotky v článku lze mít umístěny jen na začátku text. Někdy je tím ztraceno kouzlo překvapení pro čtenáře.

Jediná věc, kterou na BlackBerry velmi oceňuji, je téměř neomezený datový tarif díky BIS. Ten je ovšem #navsi sražen díky rychlosti datového připojení mého operátora, kdy je zde pouze EDGE. Ale to není chyba přístroje. Větší datové soubory jsem tudíž nucen odesílat jen ve chvíli, kdy jsme na nákupu v některém bližším městě, kde ji k dispozici UMTS.

Co dál s tebou, ostružino? Po návratu z dovolené musím nechat v servisu vyměnit reproduktor. Přitom se chci zeptat, co s klávesnicí. Jestli bude potřeba její výměna, nebo bude stačit jen vyčištění. Sám se o nějaký zásah pokoušet nebudu, víme jak to končí! 😉

Zatím tedy pokračuje boj s BlackBerry Bold!

Příspěvek byl publikován v rubrice z mobilu se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

