Jak jsme odjížděli na dovolenou!

Nedávno mi soused řekl: „Když vás tak pozoruju, jak se všichni soukáte do vašeho auta, tak vás obdivuji. My máme dodávku a kolikrát se do ní nevejdeme.

Včera jsme odjížděli na dovolenou. Já, #mojezlato, dva psi, kočka a Kubík s rodiči. K tomu kočárek a několik tašek s věcmi. To už byla výzva i mně pro mě tak zkušeného skládače věcí, jako je #mojezlato. Rodinným vozem Opel Corsa jsme jet nemohli, to bylo jasné hned na začátku. Půjčili jsme si tedy kombíka od rodičů. Stejně museli mladí jet nakonec autobusem. Do auta jsme se všichni vejít nemohli.

#SkoroSnacha připravila věci mně pro mě Kubíka. Svoje věci si vezli s sebou autobusem. #mojezlato připravila zbytek věcí. Po příchodu z práce, jsem jen dobalil svoje věci a posledních několik maličkostí, zejména mně pro mě zvířata. Když jsem viděl tu hromadu, začal jsem pochybovat, jestli se i tak do auta vejdeme. Nejhorší je věci do auta naskládat tak, abychom tam měli aspoň trochu pohodlí. Nastala chvíle odjezdu.

Nejprve jsme nanosili všechny tašky k autu. Do kufru šlo všechno velké, ale zaser jen tak, aby tam psi měli místo na ležení. Za sedadlo řidiče byla dána taška, kterou mě vybavili rodiče. Vedle ni přišlo žrádlo mně pro mě psy a kočku. Všechny tašky již byly v autě, zbývala lidská a zvířecí posádka. Kubík v boudičce měl svoje místo na zadní sedačce. Vedle něho se posadila #mojezlato, aby mu byla na blízku. Psi se krásně vešli k taškám do kufru. Před sedačku spolujezdce se jsem dal kolečka od kočárku s barelem kojenecké vody a poslední taškou. Na sedačce byla kočka v přepravce a na ní můj batoh. Byli jsme komplet, mohli jsme vyrazit na dovolenou!

A Denis? Kde je Denis? Ten si vytáhl nejkratší sirku, jak s oblibou říkám, a musel zůstat doma. 🙂 Dělám si legraci. Je doma, má přes léto brigádu, aby si vydělal nějakou kačku. Ve svém způsobu vyhrál. Nemusel se pařit v autobusu, v kolonách na dálnici, ani se tisknout v plném autě. 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

