Jsem prostě trumpeta!

Jsem kus, jako fík. Ne jako Maxipes Fík, ten je naprosto roztomilý, ale fík, jako kus vola.

Když jsem do svého BlackBerry vkládal SIM a paměťovou kartu, všiml jsem si, že je v reproduktoru prach. Několikrát jsem se chystal jej vyčistit, ale vždy se na něčem zasekl. Každý den, před odchodem z práce, jsem zvyklý, že buď vyfoukám prach z kabiny vzduchovou pistolí, nebo utřu prach statickou utěrkou. Je to jako doma, kde také uklízíte a udržujete pořádek. A v tom mě napadlo, zkusit prach z mobilu vyhnat proudem vztuhu.

Dnes jsem si na to zase vzpomněl! A tak jsem to udělal. Stlačený vzduch se prohnal mobilem a po prachu nebyla ani památka. Bohužel i po veškerých zvucích, kterými mobil oznamuje veškeré události. Ne, že by zůstal úplně němý, ale zvuk je značně zkreslený. Membrána reproduktoru děsně rezonuje. Tlak vzduchu ji zřejmě protrhl. 😦

Jsem z toho celkem naštvaný. Chtěl jsem přístroji dopřát očistnou procedůru, místo toho budu muset navštívit servis, na výměnu součástky.

Zatím používám vibrační vyzvánění. Možná to bude mít mně pro mě mne i pozitivní účinek. Jsem zvyklý reagovat na každé pípnutí mobilu. Jo, jsem jeho otrokem. 😉 V každém případě se budu snažit uvést BlackBerry do funkčního stavu. Je škoda, vlastní hloupostí, přijít o tak zajímavé zařízení. Bez kompletních služeb, mezi které zvuk jednoznačně patří, je každé zařízení poloviční.

Až bude zkoušet podobnou opičárnu, dobře rozmyslete všechny možné důsledky. 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice z mobilu, zápisky truckera se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

