Trpaslíci jsou všude! Aneb, víčko nádrže za 2500Kč!

Komu pračka nežere ponožky? Komu se v noci nezamotávají sluchátka? Kdo ráno najde věc na místě, kde ji večer odložil? Takových, kterým se takové věci nedějí, je málo. My ostatní, se s nimi setkáváme denně.

A nejen doma, ale i na pracovišti. Před koncem pracovní doby si něco odložíte a druhý den to již nenajdete. Což o to, v továrnách, nebo místech s více zaměstnanci na jednom pracovišti, se může stát, že si vaši věc někdo půjčil, a jen v zápalu pracovního nasazení, ji zapomněl vrátit. To se prostě stává!

Nj., ale co když svoje pracoviště, s nikým nesdílíte? Tak se to pak svede na uklízečku, která nemá po večerech nic lepšího na práci, než šmejdit po kancelářích a hledat kompromitující materiály na zaměstnance firmy, popřípadě, provádět průmyslovou špionáž! 😮 Kolik afér již takto vzniklo?

A nemusí se hned něco ztratit. Proč myslet hned na nejhorší? Jsou případy, kdy se něco, jen tak samo rozbije. Ne? Také běžná věc. Já ne, to samo!. A ještě se u toho sladce usmívá. Nepohladili byste jej za to?

Ráno přijdu ke kamionu a jak tak procházím kolem, mám pocit, že jsem zahlédl něco, co není v pořádku. Něco není na svém místě. určitě ten pocit znáte. Vrátíte se o několik kroků zpět a hledáte chybu. Tak jsem se vrátil a díval se. Víčko od nádrže bylo nakřivo! Vzal jsem za něj a zůstalo mi v ruce. Nádrž byla otevřená. „Hezký„, broukl jsem si mně pro mě sebe. Podíval jsem se na pacičky, které drzí víčko bezpečně na hradle nádrže. Jedna bylo ulomena. „Zloděj„, napadlo mě v první chvíli. Vlezl jsem do auta a zapnul klíček. Podle počtu ujetých kilometrů a stavu nádrže, to však vypadalo, že množství nafty v nádrži, je v pořádku. Vylezu z auta, koukám na nádrž a tam stopy od bot. Nějaký debil se postavil na nádrž! Nejsem detektiv, abych zjišťoval, čí boty to byly. Mám na to svůj názor, který v určitém směru i odpovídá rozbitému víčku nádrže.

Po telefonické domluvě s vedoucím, jsem se zastavil u prodejce našeho #truck-u a koupil nové víčko na nádrž. Univerzální víčko, bratru za necelých 2500Kč. To jsem šel do mdlob podruhé. Vložka zámku 800Kč a plast 1600 a nějaké drobné! Cena univerzálního víčka, u autorizovaného prodejce, na nádrž, je 1/1000 pořizovací ceny, nového tahače Mercedes! Koupil jsem to na fakturu, nandal a pokračoval v práci.

Nebo za to mohou trpaslíci? Ty potvory vám prostě vlezou všude!

Příspěvek byl publikován v rubrice z mobilu, zápisky truckera se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Trpaslíci jsou všude! Aneb, víčko nádrže za 2500Kč!

  1. jolana88 napsal:

    a to já se musím pidilidí zastat – ti neberou, jen si „půjčujou“ 😉 to vím, ne? U nás jich je … 😀

Zanechat Odpověď

