Cena tabáku, pro ruční balení, není cenově regulována?

Nedávno jsem si šel koupit, můj oblíbený tabák, na balení cigaret, do trafiky, kde běžně nakupujeme kuřácké potřeby. Jen jsem si neuvědomil, že je státní svátek a trafika má zavřeno. I vypravil jsem se na druhý konec sídliště, kde je v nákupním centru trafika, otevřena bez pohledu jaký je den. Překvapilo mě, že zde ten samý tabák, stojí o 2Kč víc, než u nás. “Asi zase zdražili.“, pomyslel jsem si a tabák zakoupil.

Shodou okolností, mě kolega minulý týden poprosil, abych mu koupil jeho oblíbený tabák (také si balí, jsme tedy balící posádka našeho tahače) v Mladé Boleslavi. A tam jsem zjistil, že cena mého tabáku, je v tamější trafice, dokonce levnější o 10Kč! “To přeci nemůže být stará zásoba?“, opět jsem zafilozofoval. A začal jsem se pídit po důvodu.

Ten je však naprosto prostý. Jak jsem dnes zjistil u našeho trafikanta, cena řezaného tabáku, pro ruční výrobu, není regulována, jako u balených cigaret. Cena je pouze doporučená. A to i s ohledem na to, že každé balení řezaného tabáku, je opatřeno kolem, aby nedocházelo k daňovým únikům.

image

Zase jsem o něco moudřejší! 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Cena tabáku, pro ruční balení, není cenově regulována?

  1. jolana88 napsal:

    při objednání „ze skladu“ dokonce rozdíl i 10Kč přesahuje…

    • jiproch napsal:

      Jsem koncový zákazník, tak nakupuji jen v trafice. 🙂

      • jolana88 napsal:

        jj – to já taky – ale dá se objednat na netu …

        • jiproch napsal:

          Jen aby cena za doručení nebyla vyšší, než ten 10Kč rozdíl, který bych ušetřil! 😮 Nechci slevu zadarmo! 😉 😀

          • jolana88 napsal:

            tedy, upřímně – říct to někdo jiný .. 😉 jsem nechutný škrt, kdyby to šlo, do nákladů dám i počasí …

            • jiproch napsal:

              Mě o těch deset kaček nejde, ale čekat, než dorazí balíček tabáku (známe Českou poštu), to si radši doběhnu do trafiky. 😉 Ale jinak vám rozumím. 🙂

              • jolana88 napsal:

                jasný – mám štěstí – řeším buď osobním odběrem a jinak jsem šťastlivec – dosud se balík ani od ČP nezpozdil …

                • jiproch napsal:

                  Mohu poprosit o adresu, kde nakupujete? Začíná mne to zajímat! 😉

                  • jolana88 napsal:

                    samozřejmě. upozorňuji – jsem silný (a dlouholetý kuřák) .. Každopádně doporučuji DOBRA-TRAFIKA. Pokud se, třeba domluvíte s kolegou – Valmont stránky i DonPealo ujde. PS: dají se koupit i „tabákové“ listy – a ano, kvalitou dobré.

                    • jiproch napsal:

                      Tak Dobra-Trafika mě celkem zklamala, jejich web je drobátko chaotický. U Valmont a DonPealo je totožná cenová nabídka, která je o několik korun vyšší, než v trafice v Mladé Boleslavi. A dokonce jsem tam ani nenašel tabák, který balím. Nebo neumím hledat. Našel jsem totožnou značku, ale ne název. 😦 Přesto moc děkuji za odkazy. 🙂

Zanechat Odpověď

