Lze vulgární výraz nahradit emotikonen?

Emotikony jsou grafické symboly. Vznikly pro vyjádření pocitů a nálad v textové podobě. Některé vulgární výrazy, mají také svoje grafiké značky. Ať jedny, nebo druhé, můžeme je vidět všude, kde je volné místo a různá individua přímo vybízí, namaluj mě sem! Lidé jedněmi i druhými vykřikují do světa svoje pocity i názory na společnost. Ale lze vulgární slovo vyjádřit pomocí emotikonu?

Jak mě taková myšlenka napadla? Cestou z práce, jsem z vedlejší najížděl na hlavní. Z druhé souběžné vedlejší, chtěl na hlavní cyklista. Mezi námi byl na hlavní silnici přechod. Auto je rychlejší než kolo, přesto se chtěl cyklista pokusit o nemožné. Jenže já byl na hlavní první. Chtěl jsem stáhnout okýnko a zavolat: “Čůráku, kdyby si z toho kola seskočil a došel k přechodu, tak bych tě i pustil. Takhle si tu klidně čekej, já jedu dál!“ A byl jsem pryč.

Celé odpoledne jsem pak přemýšlel, jestli by bylo možné sprosté slovo převést do grafické podoby v textovém projevu. A jestli by bylo možné, sprosté slovo, na veřejnosti, prezentovat přímo při hovoru. Dokážete si představit, že se vás někdo zeptá, jak se máte a vy mu odpovíte dvojtečka konec závorky. To je ale hloupost, co?

Úplně stejná, jako myšlenka, jestli lze sprosté slovo převést do emotikonu. Takže konec nesmyslných představ a hurá dělat něco, co smysl má! 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice z mobilu, zamyšlení se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Lze vulgární výraz nahradit emotikonen?

  1. jolana88 napsal:

    neuleví – ale děti je užívají – já nechápu 😀

    • jiproch napsal:

      Umím jen pár základních, které používám ve zprávách s #mojezlato. Ale co mám opravdu rád, je celá knihovna emotikonů ve WhatsApp. Tam se dokážu pěkně vyřádit! 😀

  2. vitsoft napsal:

    Používat emotikony v mluvené řeči je na @, člověku se neuleví.

Zanechat Odpověď

