Ukaž že jsi chlap!

Občas se ráno probudím a vím naprosto jasně, co musím ten den udělat. Vyvenčím psy, nasnídám se, zapnu počítač, protože všichni ještě spí, tak abych je nerušil, podívám se, co je nového, co kdo napsal zajímavého.

Rodina se pomalu probouzí, jednotliví členi se pohybují bytem, začíná každodenní život naší rodiny. Už není čas na čtení, prohlížení webu, plkání s přáteli na sociálních sítí. Jak postupuje dopolední čas, moje chuť něco dělat se zmenšuje a zmenšuje.

#mojezlato měla na dnes domluveno malování u kamarádky. Před odchodem mi jen suše oznámila, že v lednici jsou játra, která si máme udělat k obědu. Pro někoho naprosto normální informace, pro mne představa děsu a běsu.

Ale nemohl jsem nechat rodinu hladovou. Játra mám rád, na jakýkoli způsob, ale jejich přípravu vždy nechávám na #mojezlato. Dnes jsem je musel i připravit. Jediné, co jsem o jejich přípravě věděl, že se solí až po dokončení jejich přípravy. Jindy si při vaření beru na pomoc internet. Dnes ne. Jen jednou jsem volal #mojezlato s prosbou o radu. Pak už bylo vaření v moji režii.

Nebudu vás dlouho napínat, postavil jsem se k tomu čelem a za podpory Tokyo Ska Paradise Orchestra, jsem játra jen trochu připálil. Jako omluva se mi ale podařil skvělý sladko-paprikový-kari dip. Všem strávníkům chutnalo a to pro mne byla největší odměna.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

