T-Mobile zrušil Rodinu, tak buďte S námi v síti!

Že od 1. července T-Mobile ruší program a zvýhodnění Rodina, jsem už psal, i je to všeobecně známo. Náhradou budiž programy S námi, nabízející volání a posílání SMS zpráv v síti T-Mobile zdarma. I když Rodina končí až poslední červnový den, rozhodli jsme se, že všechny SIM karty sdružené v tomto zvýhodnění, převedeme již dnes, kdy #mojezlato začíná nové zúčtovací období.

Jako první jsme v T-Zones, což je obdoba webové samoobsluhy, zrušili zvýhodnění Rodina, které měla #mojezlato k tarifnímu programu. Dalším krokem byla aktivace „neomezeného“ flat programu. Změna ke zkomplikovala ve chvíli, kdy se objevilo oznámení, že nová smlouva bude doručena kurýrem! 😮 Na řadu tedy přišla info linka operátora, kde jsem podrobně vysvětlil o co nám jde. Aktivace flat tarifu pak už byla dílem okamžiku, několika kontrolních otázek, ale zejména Odsouhlasení po telefonu se změnami. Pořád lepší, než čekat na kurýra, až se „přiřítí“ se smlouvou. Zároveň jsme převedli Denisovu Twist kartu na program S námi v síti, aby bylo zachováno volání mezi našimi SIM kartami zdarma. Operátorka přitom musela hovořit osobně s #mojezlato, která naopak tyto administrativní úkony nemá ráda.

Následovat měla ještě změna programu na mé SIM kartě. Než jsem stačil #mojezlato upozornit, že bych s operátorkou ještě chtěl mluvit, byl ze strany T-Mobile celý proces změny dokončen a hovor ukončen. To se prostě stává! 🙂 I vytočil znovu info linku T-Mobile s nadějí, že mě automat „hodí“ na tu úžasnou operátorku, se kterou jsme mluvili předtím. Bohužel. 😦 Nedalo se nic dělat. Zažádal jsem tedy o přechod z Twistu na paušální program. Na konci rozhovoru jsem se obezřetně zeptal, kdy bude změna provedena. „V úterý, nebo ve středu.„, zněla odpověď ve sluchátku. S tím jsem se nehodlal smířit, protože synům převod byl aktivní ihned. Jenže! Každá změna je specifická, asi jako mobilní trh v naší zemi. Jelikož synova karta byla zařazena do fakturační skupiny #mojezlato, mohla být aktivace provedena ihned. Já žádal sám za sebe a protože jsem neměl paušální tarif, ale žádal jsem o přechod na něj, trvalo by to tak dlouho. Raději jsem svoji žádost stornoval, že si raději zajedu do značkové prodejny a změnu provedu tam.

A to se vyplatí! “ A taky, že jo. Nejen, že změna proběhla naprosto hladce, pod vedením zkušeného pracovníka, ale získal jsem navíc dobrý tip. Šlo o to, že ve flat tarifu je k dispozici 1,5GB dat, které #mojezlato se svým telefonem nemá možnost využít. Tak proč jej tedy platit? Jak ale na to? Je to naprosto jednoduché, ale nikde nepublikované. Stačí aby ve fakturační skupině byla jedna aktivní SIM karta s flat tarifem a u druhé lze získat neomezené volání a SMS zprávy do všech sítí, bez dat, za 449Kč! Takže #mojezlato bude mít neomezené volání a SMSky, syn neomezené volání, SMSky a navíc 1,5GB dat ve svém chytrém telefonu. A to všechno za 1198Kč.

Jak se říká: „Všechno špatné, je pro něco dobré.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

