Proč nemám Porsche Cayenne?

Mohl bych jej mít, tak za dvacet, třicet let, kdybych jedl jenom rohlíky a bydlel v zahradním domečku. Téměř celou výplatu bych dával stranou a jednou, jednou bych si mohl Cayenne koupit. Byl bych možná šťastný, že jsem se dočkal „vysněného“ vozu. Ale měl bych z něho potom radost?

cayenne

Ten zvuk, když kolem vás projíždí skoro pětilitrový, dvakrát přeplňovaný V8, nedá nikomu, aby se za ním neotočil. Malý, velký, kluk i holka, každý by ho chtěl. V základní verzi jen za něco málo přes 4.000.000 Kč, to je Porsche Cayenne Turbo S. To nejlepší, co z řady Cayenne můžete mít.

Dnes jsem ho viděl, dnes kolem mě projel. Slyšel jsem ten dunivý zvuk, který vyvolává chvění všech orgánů ve vašem těle. V tom odpoledním třicetistupňovém vedru, muselo být uvnitř děsně příjemně. „Probublal“ kolem a byl pryč. Nastoupil jsem do našeho rodinného vozu Opel, sevřel v opocených rukou, sluncem rozpálený volant, zapřel se do „žhnoucí“ sedačky, ručně stáhl okýnko a v tom mi to došlo!

Takové auto nepotřebuji! Kolik nocí by vydrželo stát na našem sídlišti? Mohl bych se v něm, bez zájmu okolí, projíždět #navsi? Mohl bych na zadní sedačky usadit dva psy a dvě kočky? Mohl bych v jeho interiéru vézt šestimetrové fošny z pily na chalupu? Jak by na střeše vypadala klec pro fretku? Kolik užaslých pohledů by mě sledovalo, kdybych ze zavazadlového prostoru vykládal pytle s BIO odpadem?

A hlavně, mohl bych jej nechat odemčený dvě a více nocí, stejně jako zapomínám zamknout před domem náš Opel Corsa? Ne, to není auto pro naši rodinu. Nebo je? 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

