Dnes mě náš magentový operátor pěkně nakrknul!

Když mi od mého operátora přišla odpoledne SMSka, nevěnoval jsem ji pozornost. Přelétl jsem ji v rychlosti očima a dál se jí nezabýval. Až doma, mě #mojezlato upozornila na celou podstatu SMSky od operátora. V rámci „jarního úklidu“ se ruší tarif a tarifní zvýhodnění Rodina! Kdy? No hnedle od 1. července!

SC20140529-203951

Ponořil jsem se do „problému“ a hledal informace, jak nahradit, co nejlevnější variantou, náš současný tarif Rodina, kvůli kterému jsme před několika lety přešli k T-Mobile. Zjistil jsem, že žádná adekvátní náhrada u našich operátorů neexistuje. Je to smutné, ale je to tak. Všichni operátoři nabízejí „neomezený“ tarif, se kterým lze volat a SMSkovat kdykoli a komukoli. Nabízejí i tarify, kdy lze „neomezeně“ volat pouze do vlastní sítě.

U T-Mobile, budete-li chtít komunikovat s rodinou zdarma, s předplacenou kartou, budete muset od července využít službu Sponzor, kdy se z paušálního tarifu odečítají „volné“ jednotky. Možností pro Twist uživatele je i balíček neomezeného volání na den za cenu 30Kč. Jistě si dokážete spočítat náklady na takové „neomezené“ volání. 😉 Ani jedno, nevyhovuje našim požadavkům na rodinný tarif.

Máme měsíc na to, abychom se rozhodli, jak dál. Asi zůstaneme u současného operátora a začneme využívat „výhodné“, „neomezené“, tarify S námi, protože ostatní operátoři nabízejí v podstatě to samé. Je to škoda. Myslím, že T-Mobile tímto krokem zklamal mnoho svých zákazníků. Zrovna u tohoto tarifu, nebo zvýhodnění, si nemyslím, že se jedná o šťastné rozhodnutí. A že vůbec lze tento krok operátora, nějak smysluplně vysvětlit. Ukáže čas, jak se s tím samotný operátor popere. Třeba nás čekají nové, ještě revolučnější tarify! Nebo aspoň srovnatelná nabídka se současnou výhodou. Určitě nejsme jediná rodina, která toto využívala. 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, zamyšlení se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Dnes mě náš magentový operátor pěkně nakrknul!

  1. Dejv92 napsal:

    není někdo s vás podnikatel? Ti si to s trochou snahy ukecají na cca 50% slevu a ještě lze mezi všemi čísli na jedné smlouvě volat zdarma, takže stačí když každý bude mít tarif za dejme tomu 200 měsíčně se slevou 50% (takže 100 měsíčně) a mezi těmato simkama bude volání zdarma + tam budou i volný minuty do ostatních sítí, za nějakých 400kč si pak lze pořídit simku s neomezeným voláním v rámsi čr a nějakým internetem (nevím přesně kolik).

Zanechat Odpověď

