Možná bych uspěl jako uspávač hadů, ale i miminek!

Dnes jsem si vytáhl nejkratší sirku. Rozuměj – byl jsem dobrovolně vybrán, abych uspal @kloucek_vnoucek. Úkol se to zdal snadný, protože už u večerního jídla mi usnul v náručí. Po jídle jsem si ho musel přehodit přes rameno, jako pytel brambor, aby si říhnul. I tak mi na rameni usínal. I vyrazili jsme společně, cestou nejkratší, do postýlky.

Už to vypadalo, že to bude „dílo“ okamžiku, kdy usne. Ale jak říká #mojezlato, očička měl najednou, jako dvě baterky. Doširoka otevřené, díval se na mne a já na něj. V jednu chvíli to vypadalo, že usnu já, dřív než Kubík. 😉

Zkusíme uspávací metodu #mojezlato.„, řekl jsem si, i vsunul ruku pod peřinku, abych Kubíka jemně plácal po zadečku. Miminkům to navozuje pocit houpání v kočárku a lépe se jim usíná. Aspoň Kubíkovi ano. Jenže se mnou začal hrát prapodivnou hru. Než jsem stačil vsunout ruku pod peřinku, vyplivnul dudlík a začal se smát. Takže, ruka ven, dudu do pusinky, ruka pod peřinku a … dudlík byl zase venku. „Tudy cesta nevede!„, řekl jsem mu, a chystal se zvolit novou taktiku.

Tak jsme to zkusili s hrací slepičkou. Její použití je pro nezasvěceného drobátko brutální, s ohledem na skutečnost, že její použití má v dítěti nabudit pocit uklidnění. Prostě, musíte ji zatáhnout za krk a ona potom hraje uklidňující melodii. Když jsem její použití viděl poprvé, lekl jsem se, že se #mojezlato chystá slepičce opravdu utrhnout hlavičku. Ale Kubíkovi se to líbí! 🙂

Chvilku slepičku sledoval a poslouchal, ale vyplavování dudlíku, nebo jeho vytahování prstíky z pusy je lepší zábava. Hlavně před spaním. Tak jsem si ho přestal všímat. Seděl jsem vedle postýlky a jedním očkem ho nenápadně pozoroval. Chvilku se v postýlce „mrskal„, povídal si, rozhazoval ručičkama, ale přesto dával pozor, jestli u něho sedím. 😉

Ani nevím jak a kdy se to stalo, ale najednou spal! ZVITĚZIL JSEM!!!

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

