Ten nám ale vyrostl!

Den, kdy se narodil Denis, si pamatuji docela přesně. Vlastně to celé začalo o den dřív, kdy #mojezlato měla jedno ze svých tušení. Měla nutkavou potřebu, být přes noc u svých rodičů. Jelikož se ve většině případů její tušení vyplňují, odjeli jsme tam celá rodina.

Do nočních hodin jsme hráli „Soudruhu, nezlob se!“ a jiné hry. Brzy nad ránem, mne #mojezlato probudila, že ji odtekla plodová voda, že příchod dalšího syna na svět, se blíží. Jako každý chlap v takové situaci, jsem začal panikařit a zmatkovat. Ona mě celou dobu uklidňovala a přesnými pokyny řídila moje kroky.

Věci do porodnice byly připravené, nic, mimo mých zmatených pohybů, nebránilo v odjezdu do porodnice. Rodiče #mojezlato bydleli kousek od porodnice, kde byl domluvený porod. Vlastně jsme sjeli jen z kopce a už jsme tam byli. #mojezlato jsem předal do rukou odborníků a výměnou dostal telefonní číslo, na které si mám volat pro informace. Věděli, že žádný zmatený otec, by si jej nepamatoval.

Vrátil jsem se zpět k rodičům #mojezlato, kde jsem, v již trochu klidnějším stavu posnídal. Starší syn byl již vzhůru, tak mě hraní s nim, rozptylovalo od čekání.

Co hodinu jsem volal do porodnice „jak to vypadá„. Odpověď byla pokaždé stejná: „Stále chodí, stále chodí.“ Jak mi později #mojezlato říkala, byl to jediný pohyb, který ji ulevoval a také měl uspíšit samotný porod.

Dopoledne se změnilo na odpoledne a #mojezlato stále chodila po chodbě před porodním sálem. Za ten den ušla mnoho kilometrů. Odpoledne pomalu předcházelo v podvečer a já začal být nervózní. Byl to druhý porod #mojezlato, tak by snad neměly nastat žádné komplikace. Už ti na mě trvalo nějak moc dlouho. Byl jsem rozhodnutý, že jestli se syn nenarodí do 18hod., že pojedu domů. Starší syn, by zůstal u prarodičů.

V 18hod., jsem nervózně vytočil číslo porodnice. „Máte kluka! Gratulujeme!„, slyšel jsem ve sluchátku. Víc si nepamatuji. Stal jsem se podruhé otcem! Poplakali jsme si, štěstím, navzájem na rameni a přiťukli „na zdraví“ dalšímu Procházkovi.

Dnes je to osmnáct let, kdy se narodil Denis. Z miminka se stalo batole, klouček, kluk, puberťák, mladík, a dnes se z něho stává muž.

Denisi, přejeme ti s maminkou, k Tvým osmnáctým narozeninám, hodně štěstí, zdraví a aby se ti v životě splnili všechny Tvoje sny.

Máme tě moc rádi

Maminka a tatínek

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

