Holky, mám džíny a vy se na mne ani nepodíváte!

Potřebovali jsme odlehčit situaci, ve které se v posledních dnech nachází naše domácnost. Tak jsem s #mojezlato, #SkoroSnacha a @kloucek_vnoucek vyrazili společně na procházku.

V neděli jsme Kubíkovi s #mojezlato koupili v Babiez prďáckou mikinu, která barvou ladí s kočárkem. K mikině dostal suprové džínečky a mohli jsme vyrazit.

image

No řekněte, nevypadá jako z reklamy na dětské oblečení? Konečně se udělalo krásně, už nemusel být zabalený v dece. Chvilkama mu sluníčko svítilo přímo do kočárku a on se krásně „křenil„. Tak, jak to umí jen miminka. 🙂

Šli jsme parkem a Kubík se v kočárku natáčel, aby ho všichni viděli. Aby si mohli prohlédnout jaké krásné má oblečení. Přitom osobně nejsem zastáncem, když rodiče dělají ze svých dětí manekýny. V této situaci jsem však byl hrdým dědečkem, který celému světu ukazuje vnoučka.

Míjeli nás další maminky s kočárky a dobře jsem je pozoroval, jak se nenápadně dívají do našeho kočárku. 😉 Všechny už měly odrostlejší děti a byly zvědavé na nový sídlištní „přírůstek„. Toho jsem si všiml nedávno, že Kubík je asi nejmladší miminko v naší části sídliště.

Některé maminky ukazovaly Kubíka i svým dětem. Zvláště těm větším, které už v kočárku mohly sedět a vidět na něho. Říkaly: „Podívej, to je krásné miminko!“ Pravdou je, že ve svých necelých čtyřech týdnech vypadá na tři měsíce. Pořád jsem čekal, že bude někdo obdivovat jeho „outfit“ a my budeme moci říct, kde tak hezké oblečení koupili. Rád dělám reklamu hezkým, praktickým, ale i cenově dostupným věcem. 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Holky, mám džíny a vy se na mne ani nepodíváte!

  1. jolana88 napsal:

    hezkej „moďěl“ – a umí to nosit 🙂 je fajn, když dneska děti mohou mít něco jiného než modrokytkované dupačky …

Zanechat Odpověď

