Lepší jeden prd, než deset doktorů!

Probouzím se za zvuku budíku a psího dechu ve tváři. Bojím se otevřít oči, abych se přesvědčil, že jde opravdu o psí dech. Otáčím se na druhý bok a otvírám oči. Mimo zvuku budíku, mě „překvapuje“ další zvuk. Tuk-tuk, tuk-tuk, tuk-tuk. Nedá mi to, lezu z postele a jdu po zvuku. V kuchyni se v houpačce houpe Kubík. Obložený utěrkama, aby mu nepadala hlavička. Dopředu, dozadu. Pozoruje babičku, chystající snídani.

Potvůrka mrňavá, je vzhůru od 5hod. Očička jako baterky. Sice mu je všechno, co vidí, neznámé,  nepochopitelné, ale už pomalu začíná reagovat na tváře, zvuky a pohyby. Sedám si k němu a rozespale se na něho dívám. Musím mu připadat legračně, protože se usmívá. „To je prča, co?„, ptám se ho. Zvedám se a jdu ven se psy.

Za další dvě hodiny, kdy nevypadá, že by se mu chtělo spát, mi jej #mojezlato oblékla a vyrazili jsme ven, s nadějí, že usne a bude spát celé dopoledne. Omyl! Objel jsem s ním polovinu sídliště, ale „zabral“ na pouhých deset minut. Celou cestu se na mne díval těma jeho modrýma kukadlama, občas se usmál, nakrabatil čelo, ale také se zakroutil kvůli prdíkům. Ty jej v posledních dnech opravdu trápí. Asi to je hlavní důvod, proč v posledních dnech špatně spí.

Zkoušíme čajík a kapičky na prdíky. Když je nejhůř, pomůže rektální trubička. Vím jaké to je, když bolí břicho mě. Co má potom dělat miminko, které se teprve učí ovládat svoje tělíčko. S přechodem na normální stravu, tyto problémy odpadnou. Prozatím, kdy je krmený umělým mlékem, musíme plynům, v odchodu, pomoci čajem, kapkami a trubičkou.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

