Proti větru, kolem sídliště, skrz ekologický mítink!

Vyrazil jsem dnes po obědě, s @kloucek_vnoucek v kočárku, na procházku kolem sídliště. Dopoledne, kdy jsem spal, nebylo počasí na to, aby #SkoroSnacha, nebo #mojezlato s ním mohli být venku. Také jsem jim chtěl dát možnost si odpočinout. Ono „skákat“ kolem mimina, ač se to nezdá, je vyčerpávající. Sám jsem se tedy nabídl, že s ním půjdu ven.

Než jsme stačili „vystartovat“ z domu, dostal jsem instrukce, jak se nasazuje pláštěnka. Na kočárek! Jako bych to nevěděl, když se mi podařilo, úspěšně, vychovat dva syny. 😉 Nebe se tvářilo strašidelně, mraky upozorňovali na možnost deště. Vyrazili jsme podél baráku, dál kolem školy, gymnázia, až jsme došli na konec sídliště. Až tam, kde už, za „velkou“ silnicí, začíná jiná čtvrť. „Kudy teď?„, ptal jsem se sám sebe. Nebo se vyčistilo a dokonce se objevilo i sluníčko.

Došel jsem s kočárkem až na Starý Prosek. Začal se zvedat vítr, který s sebou nesl i černé mraky. Raději jsem se držel poblíž „velké“ Billy, kdyby opravdu „něco“ přišlo.

V Parku Přátelství se konala jakási ekologická přehlídka. Už zdaleka bylo slyšet vášnivé projevy a hluk doprovázející reprodukovanou hudbu. Zvuková ekologie jako „prase„. Kubík spokojeně spinkal v drncajícím kočárky přes chodníkové a silniční nerovnosti. Vydal jsem se k Parku, ať se trochu ekologicky vzdělám.

První, co mě překvapilo, bylo vozidlo svážející ekologický odpad, zaparkované uprostřed chodníku. Veškeré stánky, které se chlubily městskou ekologií, ochranou přírody a vším možným, co jen trochu souvisí s přírodou ve městě, byly rozesety po trávníku. A vrcholem bylo parkování vozidel Městské policie na místě, kde jsou lavičky a místo pro odpočinek. Ani projít se mezi nimi nedalo. Do toho dýchal dieselový agregát, vyrábějící elektrickou energii pro vystavující. Ekologie jako prase! 😦

Raději jsem to celé obešel obloukem a zamířil k domovu. Blížil se čas krmení našeho nejmenšího dravce. 🙂 Ale proč nadpis s větrem v zádech? No protože jsem se celou cestu snažil mít natočený kočárek proti větru, ne? 😉 Jenže větru neporučíš. Dělá si co chce. Chvíli fouká zleva, chvíli zpráva, pak zepředu a nakonec ze zadu. Je to zkrátka vítr s vlastním rozumem. 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Proti větru, kolem sídliště, skrz ekologický mítink!

  1. jolana88 napsal:

    chjoo – hekologie, to je na(m)uka 😦 nikdo nedokáže prostředí zdevastovat víc …

Zanechat Odpověď

