Proč rád nakupuju na Alza.cz?

Až na jejich brutální, až nevkusnou reklamu se zeleným mimozemšťanem, mám společnost Alza.cz rád. Vlastně je to jeden z mála internetových obchodních domů, kde nakupuji poměrně často.

Jejich velkou výhodou, jsou pobočky, otevřené v sobotu i v neděli, po celý den. To konkurenční Mall.cz nenabízí. A myslím, že to velmi snižuje jeho konkurenceschopnost právě proti Alza.cz. Přitom nabídka sortimentu v Mall.cz je mnohem větší. Ceny jsou u obou společností srovnatelné.

Co se týká hustoty sítě kamenných prodejen, kde si může zákazník zboží prohlédnout, vybrat, objednat, zaplatit a vyzvednout, jsou na tom obě společnosti stejně. Také platební metody a způsob doručení objednaného zboží k zákazníkovi, jsou stejné. Jenže malé „ale“ tu je. A opět je to Alza.cz, které je ve výhodě. Tím ale, je nová možnost doručení zboží v den objednání. Zatím se jedná jen o Prahu a nejbližší okolí, ale dodávky Alza Express rozváží i o víkendu. Opět malá, leč podstatná výhoda proti konkurenci.

Přehlednost webových stránek mi lépe vyhovuje na Alza.cz. Což se zejména týká navigační lišty, kde je jednotlivé zboží seřazeno podle zaměření. Každou položku je možné „rozkliknout“ a zobrazí se další úroveň nabídky. Tak lze postupovat, až se dostanete k hledané skupině zboží a poté ke konkrétnímu produktu. Mall.cz má hlavní MENU umístěné na vrchní části stránky, při jejímž „přejetí“ myší, vám zobrazená nabídka zastíní značnou část stránky. A to se mi vůbec nelíbí.

Mám účet v obou internetových, nákupních, domech. Přesto jsem aktivnější právě u Alza.cz. Třeba dnes. Potřeboval jsem sluchátka k telefonu. Obyčejná, která lze použít i jako handsfree. Nabízejí je oba nákupní domy. Jenže jsem si vybral nákup v Alza.cz. Proč? Ve vedlejší hale každý večer nakládám. Nechal jsem si proto poslat „zásilku“ do pobočky v Horních Počernicích. Tamní pobočka má pro mne obrovskou výhodu, a to, že tam mohu zajet s kamionem. 😀 Vyzvednutí bylo „dílem“ okamžiku a já odcházel, tedy odjížděl, jako spokojený zákazník. A tak je to pokaždé.

Proto rád nakupuju na Alza.cz!

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Proč rád nakupuju na Alza.cz?

  1. jolana88 napsal:

    nemám s nimi nej.. zkušenosti 😦 Raději si vyberu Mall. doručeno dříve než avizovali (nejsem uz z Phy) – včetně víkendu, otevřeno so, ne v přijatelném čase – i personál v pohodě. Anebo užiju např. Uschovnu.

    • jiproch napsal:

      Každému vyhovuje něco jiného, a tak je to dobře. 🙂 Jen mne překvapila informace, že Mall.cz má pobočky otevřené i o víkendu. Když jsem chtěl něco koupit, zjistil jsem, že všechny pobočky v okolí, mají otevřeno max. v sobotu do 12hod. 😮

Zanechat Odpověď

