A máme všechno pod střechou!

Všechno a všechny!

image

Po obědě jsem dojel pro #SkoroSnacha s @kloucek_vnoucek a se všemi jejich věcmi jsem je přivezl „zpět“ k nám domů. Kubík byl v autě obložený věcmi, jak obložený chlebíček. V autě zbylo opravdu jen málo volného místa, kam by se dalo ještě něco dát. Jemu to však nevadilo, celou cestu spinkal, jako, na prostě jako miminko. 🙂

A spinkal skoro celé odpoledne. Jeho maminka mezitím vybavila všechny věci, rozdělila je do skříněk a políček, aby všechno měla po ruce, až to bude potřebovat.

K večeru jsem dojel pro postýlku, kterou #mojezlato sehnala na internetu. O anabázi s jejím sháněním jsem psal v pátek. Postýlka je jako nová, ani není poznat, že je po dvou dětech. Pán na ní provedl několik úprav, které několikanásobně zvýšily její užitnou hodnotu.

Doma jsem ji ihned sestavil. Ač se jedná o IKEA produkt, sestavení nám nezabralo víc jak půl hodiny. Všechno krásně panovalo na své místo. #mojezlato ji umyla, i když postýlka byla ve velice perfektním stavu.

image

Finální úpravou byla instalace „nebes„. Na první pokus jsme je nadále obráceně. Legrace musí být a také jsme si ji užili.

Kubík má svojí dětskou postýlku!, 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

