Minulý týden jsem v příspěvku Co příroda začne, skladník dokončí, popisoval peripetie s plachtou na návěsu. Když jsem psal vedoucímu dopravy naší firmy, přemýšlel jsem, jak dlouho může trvat vyrobit a instalovat novou plachtu na návěs.
Kdysi jsem se účastnil „akce„, kdy byly za provozu (ne silničního) měněny loga na plachtách. Ráno jsem s návěsem přijel do firmy, která se zabývá výrobou autoplachet a jejich potiskem, kde byly sundány obě boční plachty a já odjel se zbožím k příjemci :-o. Po doručení jsem se vrátil zpět, kde pracovníci zpětně plachtu, už s novým firemním logem, nainstalovali. Celé to netrvalo déle, než 6 hodin.
Ve dnech, kdy máme návěs v servisu, dostáváme náhradní. Většinou se jedná o málo používaný návěs, který slouží pro tyto případy. Jeho technický stav odpovídá jeho věku a tomu, k čemu se používá. Ale pro provoz na pozemních komunikacích je způsobilý!
Obával jsem, že „vyfasuji“ právě tento „stroj„. Tento týden, kdy mám noční a převážím zboží mezi naším depem a centrálním překladištěm, by to byla „pomsta„.
Jaké bylo v pondělí moje překvapení, když jsem po příchodu do práce, našel na „place“ návěs s fungl novou plachtou!
Podle slov vedoucího dopravy, z minulého týdne, byly plachty teprve ve výrobě. A stačí „šikovný“ zásah vyšší moci a najednou to jde! 😀 Plachta je ještě „syrová„, nevytahaná, na některých místech zbytečně napnutá, ale to se všechno časem podá.
I když podvozek návěsu není vizuálně nejkrásnější, celá souprava už aspoň trochu vypadá a nemusíme se stydět za návěsy, které „taháme“ novými tahači.
A takhle mi tu prostě žijem! 😀