Co příroda začne, skladník dokončí!

Dnes opět jedno vyprávění s podtitulem „to samo“!

2014-04-29 09.34.27~01

Ve středu se mi roztrhla plachta na návěsu. Ne, to ještě není „to samo“. 🙂 Návěsy jsou odkoupené od smluvního dopravce, který modernizoval vozový park. A komu by se nehodily staré, notně opotřebované a dávno za zenitem, návěsy? No přeci firmě, která otevírá novou pobočku a nové návěsy jsou „nehorázná“ investice! Zvlášť ve chvíli, kdy není jisté, jestli pobočka bude „života-schopná“! Nyní se již ví, že „života-schopná“ je, a to dost výrazným způsobem. Nové návěsy však nedostaneme. 😦

Přitažlivost zemská, je hrozná potvora. Každý to ví, každý už to zjistil. Ne jinak je to u neživých věcí. Když někde nejsou přichyceny, tak se octnou na zemi. Každá věc má svoji životnost. Postupem času její vnitřní síly slábnou, a věc se stává náchylnější na rozbití.

Stejné je to s plachtou na návěs. Každý den je vystavena různým povětrnostním podmínkám. Každý den je namáhána používáním návěsu, manipulací s plachtou, kdy se musí návěs rozplachtovat/zaplachtovat, ale i tahem na plachtu, když je o ni opřený přepravovaný materiál. Plachta postupem času ztrácí svoji pevnost, až se stane, co se stalo. Při shazování, podélně praskla.

Žádné neštěstí, přichytí se za další jedno boční oko a hotovo. Je to jen provizorní, krátkodobé řešení. Při nahlášení „závady“ jsem zjistil, že jsou, na oba návěsy, objednány nové plachty. „Budeme muset vydržet, dokud nebudou vyrobeny nové.“, slyšel jsem od vedoucího dopravy. No a tak jsme čekali.

Ale nedočkali. Dnešního dne se skladníkům podařilo „dorazit“, co příroda začala. Vlastně už ráno jsem zjistil, že oko, na kterém jsem plachtu zabezpečil, zřejmě nestačilo, nebo už se někomu podařilo předešlou noc, plachtu něčím zachytit, a natrhnout, tentokrát svisle. Plachtu jsem tedy zachytil na další oko. Zajímavé, když jsem s plachtou manipuloval já, nestalo se, aby praskla jakýmkoli směrem. 😮 Ve chvíli, kdy jsem si tento „rozbitý“ návěs zapojil, že v něm odvezu zboží, zůstal jsem stát „jako opařený“. Plachta visela jako kus hadru a na mě se šklebila ohromná díra přes celou zadní stranu návěsu. „To samo!“, oznámili mi skladníci. Samozřejmě, že se k tomu nikdo nepřiznal. Divil bych se, kdyby jo. 😦 „S tím nemůžu nikam jet!“, oznámil jsem vedoucímu depa.

2014-05-02 16.53.45

Chvíli telefonoval a poté rozhodl o odstranění jištění z jedné strany plachty. Zbylou plachtu jsme zajistili za postranní výztuhy, aby to „nevypadalo“. Zboží bylo, zajišťovno přehrazovači, abych jej cestou „nevytrousil“;) . Vypadá to děsivě, ale než ji utrhnout úplně, tak raději takto, kdy při případné policejní kontrole, mohu tvrdit, že se mi to stalo při „rozvozu“ a teď se s tím musím dostat na depo. 😉 Udělali jsme takovou letní úpravu. Někdo má kabrio, já měl dnes návěs bez zadní plachty.

I takhle se žije na našem depu. 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, zápisky truckera se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Co příroda začne, skladník dokončí!

  1. Pingback: Dějí se to občas zázraky! | zápisník @jiproch

  2. jolana88 napsal:

    🙂 pořád lepší než kabrio ve slejváku na semaforech …

Zanechat Odpověď

