A je pryč!

Chvíle, které jsem se bál, je tu. Dnes po obědě, byla #SkoroSnacha s @kloucek_vnoucek propuštěna z porodnice domů. Věděli jsme, že z porodnice pojede s Kubíček bydlet k mámě. Vlastně tam, vzhledem k okolnostem, bydlela před porodem. Byli jsme tedy domluvení, že až budou připraveni, naložíme kočárek a jejich věci, vyzvedneme je v porodnici a odvezeme.

Jenže dopoledne bylo najednou všechno jinak. #SkoroSnacha poslala zprávu, že pro ni přijede máma s přítelem. 😮 Rychle jsem ji odepsal, že tedy přivezu „vajíčko“ od kočárku, aby mohli Kubína bezpečně odvézt. Vlastně jsem ho chtěl vidět! Jenže #mojezlato jim už jedno koupila ještě předtím, než jsme pořídili kočár. Takže to od kočárku nebylo potřeba. Domluvili jsme se tedy, že jim věci přivezu navečer.

Odpoledne #mojezlato připravila všechno, co u nás #SkoroSnacha ještě měla. Vyčistili jsme kočárek a složili jej do cestovní „polohy„. Uklidil jsem auto, přeci jen tam vozíme psy, tak aby se do něčeho nedostaly jejich chlupy.

image

Složili jsme všechno do auta a Denis jel se mnou, aby mi pomohl. Sotva jsme vyjeli, dostal jsem SMSku, že #SkoroSnacha akorát Kubíka krmí a nemusíme pospíchat. Jeli jsme v klídku, podvečerní Praha byla celkem volně průjezdná. Před barákem jsem poslal zprávu, že už jsme tu. Akorát jsme všechno vyložili a složili kočárek, když přišla #SkoroSnacha, s přítelem mámy, pro věci. Denis se těšil, že by s Kubíkem udělal v kočárku zkušební kolečko. Ten po krmení spal, takže jsme ho ani neviděli.

image

Toto je vlastně poslední „kukuč„, kterým se s námi včera, při návštěvě v porodnici, loučil, když jsme odcházeli domu. Jako by věděl, že ho dnes, neuvidíme. 😦

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, z mobilu se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

