10 otázek pro … @JardaHomolka – ochutnávka z připravovaného rozhovoru!

Krásný den, krásné místo, skvělý host. Co víc si přát, když připravujete rozhovor. O mém projektu 10 otázek pro … asi něco málo víte. Nedávno jsem zde psal o jeho vzniku, vývoji i důvodu, proč v posledním roce nebyl publikován žádný rozhovor. To se v nejbližších dnech změní.

Před rokem jsem oslovil Jardu Homolku, s nabídkou k rozhovoru. Jarda nadšeně souhlasil, leč k některým okolnostem, jsme rozhovor nedokončili. Rok se sešel s rokem a já zase dostal chuť, připravit rozhovor nový. Vzpomněl jsem si na nedokončený rozhovor s Jardou a opět jej oslovil. Jarda opět nadšeně souhlasil. Myslel jsem, že rozhovor opět „provedeme“ přes email. Do toho mi Jarda nabídl osobní setkání. Taková nabídka se neodmítá!

Několik dní nám trvalo, než jsme „doladili“ datum a místo setkání. Mezitím mne napadla myšlenka, „udělat10 otázek pro … nově. Jak? Mám rád videa, která vytváří Jarda se svými hosty. Vím, že i on sám, byl několikrát hostem v různých videocastech. Proč tedy nespojit příjemné s užitečným a neudělat 10 otázek pro … poprvé před kamerou? Jardovi se nápad líbil, zbývalo jen sehnat „techniku“.

Dříve jsem připravoval #videozapisnik, jehož jednotlivé díly jsem točil pomocí kompaktu Nikon. „Teď to musí být trochu na úrovni!“, řekl jsem si a půjčil si digitální kameru. Nic profesionálního, ale tatík s ní točí všechny důležité rodinné události, tak snad na takovou „akci“ bude dostačující. Doma jsem pořídil několik zkušebních záběrů, abych pč¨řed svým hostem nevypadal jako úplné dřevo a dnes před polednem, jsem vyrazil s technikou na smluvené místo.

Setkání a celý rozhovor, byly báječné, skoro tři hodiny času, které jsem měl možnost strávit ve společnosti naprosto úžasného člověka, který nejen, že má co nabídnout, ale při jehož vyprávěni se přenesete v čase, místě a přejete si tam být a zažít něco z dobrodružství, o kterých Jarda vypráví.

A teď už malá ochutnávka z připravovaného rozhovoru 10 otázek pro … @JardaHomolka

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

