Dobrý den, potřebuji nový modem a zrychlit doma internet! – Neplecha ukončena!

Technicky vzato, bude neplecha ukončena zítra, nebo pozítří. Nevládnu zřejmě jazykem, autora dopisu poskytovatele internetového připojení, o „Potvrzení o ukončení služeb“, tak nejsem schopen pochopit, kdy k odpojení internetové přípojky naší domácnosti od poskytovatele dojde. A je mi to v podstatě jedno, protože od dnešního dne využíváme služeb nového poskytovatele. Jak to celé probíhalo, pravidelný čtenář mého Zápisníku ví, kde nezná celou anabázi, předchozí části jsou pod štítkem Internet na doma.

Co se stalo, mezi nabízenou pomocí O2 guru a ukončením služeb? Před čtyřiceti dny jsem telefonicky kontaktoval info linku poskytovatele našeho internetového připojení. Po projevení žádosti o ukončení služeb z mé strany, z důvodu nespokojenosti se službami poskytovatele, mi bylo operátorkou info linky nabídnuto několik možností řešení. Pokaždé jsem ji nechal „vypovídat“, poděkoval ji za projevenou ochotu problém řešit, ale trval jsem na výpovědi služby a její ukončení. Na telefonní přípojce v tu dobu nebyl žádný závazek (časový, ani peněžní), z naší strany, vůči operátorovi, tak jsem předpokládal, že ukončení proběhne ve lhůtě 30 dní, od obdržení žádosti, jak to v tu chvíli nabízeli internetové stránky poskytovatele. K mému překvapení, se výpovědní lhůta protáhla na dní 42! 😮 V tu chvíli jsem již neměl potřebu se s operátorkou o něčem dohadovat a den ukončení služeb, byl těsně před koncem zúčtovacího období. Aspoň odpadnou starosti s poměrnou částí vyúčtování.

Během týdne dorazil do schránky dopis s „Potvrzením o ukončení služeb“, společně s potvrzovacím kódem, aby měl operátor potvrzeno, že o ukončení služeb žádal vlastník přípojky. Mezitím jsem se na info lince nového poskytovatele internetového připojení, kterého jsme si vybrali, informoval, kdy nejlépe požádat o zavedení a instalaci nové přípojky, abychom zbytečně neplatili za stejné období dvěma poskytovatelům. Bylo rozhodnuto, že o připojení požádáme tři dny, před ukončením předchozího providera. Čas plynul a my se těšili na rychlejší internet a kvalitnější služby. Nastal den, který jsem měl v kalendáři zatržený mnoha barvami, abych nezapomněl. Nejprve jsem „vytočil“ info linku starého poskytovatele a nadiktoval mu kód na ukončení služeb. Ani jsem nebyl „tlačen“ do nových, lepších, jiných služeb. Asi jsem v interních záznamech veden jako „echt“ klient. A je mi to jedno. Po ukončení hovoru, jsem „vytočil“ info linku nového poskytovatele a domluvil s ním datum našeho „připojení“ do jeho sítě. Netrvalo to déle, než cca 15 minut.

Dnes, ve stanovený čas, se dostavil technik nového providera, s kouzelnou krabičkou pod paždí. Psi byli odehnáni, aby jej „nesežrali“ dřív, než stačí nainstalovat novou přípojku. Musel si chvilku „pohrát“ s kabelovou koncovkou, protože tu nám ještě instaloval předchůdce současného poskytovatele kabelového příjmu. Pak už jen zapojil nový modem a telefonicky aktivoval „náš“ modem v síti. „Do hodiny to bude aktivní a budete moci využívat internet naší společnosti. Děkujeme, že jste se stali našimi zákazníky.“, stihl ještě říct mezi dveřmi, než vyrazil k dalšímu klientovi. Tomu se říká služba zákazníkovi!

Netrvalo to ani hodinu a internet, od nového poskytovatele, v našem bytě ožil. Ve všech zařízeních, která jsou k modemu připojena prostřednictvím WiFi signálu, jsem nastavil nová připojení a zalogoval heslem. Připojila se okamžitě a ihned začala „sosat“ data ze sítě novou, mnohem, mnohem vyšší rychlostí, než na to byla dosud zvyklá. Internetové připojení v naší domácnosti nabralo nový směr a nový význam! Starý modem byl odpojen, uložen do krabice a ta posléze odložena do komory, kde shromažďujeme nepotřebné věci.

Neplecha ze strany O2 je tímto ukončena. Na zážitky poskytnuté UPC se těšíme!

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Dobrý den, potřebuji nový modem a zrychlit doma internet! – Neplecha ukončena!

  1. holyna napsal:

    Presne tak. Kdybych to nemel od O2, tak bych asi sel tady k tem od UPC, ale to bych musel mit jejich modem. To se mi nechce, protoze mam svuj VDSL Netgear.
    A hlavne sem s nima parkrat resil kabelovku co ma malej v pokoji. Kazdej mesic zablokovanej settopbox, nez sem se to naucil sam.

    • jiproch napsal:

      Osobně si nemohu na služby, nebo řešení problému, UPC stěžovat. Jednou jsme řešili „mrtvý“ settop box a výměna za nový byla rychlá a bez problému. Doufám, že s internetem budeme spokojeni stejně, jako s kabelovkou. 🙂

Zanechat Odpověď

