V elektrice se „hrabat“ nebudeš!

Pátek je dnem, kdy by se nemělo dělat nic nebezpečného. Takže mi #mojezlato zakázala „hrabat“ se v elektrice. Respektive v nefunkčních zásuvkách v pokojích. Trávit víkend, po zásahu elektrickým proudem, v nemocnici, nebyla, popravdě, ani moje představa ideálně tráveného víkendu. Na zítra máme objednaného odborníka (mého tatíka), který se tímto zabýval celou svoji profesní kariéru. Určitě té záhadě přijde na kloub lépe a rychleji než já! 😉

Dopoledne jsme navštívili ForPets  na výstavišti v pražských Letňanech. #mojezlato tak měla ideální možnost, potkat na jednom místě, skoro všechny obchodní partnery, kteří spolupracují s jejich veterinární klinikou. Má mezi mini mnoho přátel, kamarádů a kolegů. Bylo to jen na chvíli, v rámci vycházek po operaci, ale stejně to stálo za to.

Pořád jsem přemýšlel, co zajímavého vyfotit. Hledal jsem nějaký vhodný námět. Ale tyhle výstavy víc připomínají prodejní trhy, než nabídku novinek a zajímavostí ve výrobních programech vystavovatelů. Chtěl jsem vyfotit psa přátel #moje zlato z VET-servisu, který se po výstavišti pohyboval s nafukovacími balónky na obojku. U každého stánku loudil, ale už byl zřejmě „provařený“ ze včerejška, protože se mu moc nedařilo. Jediné, co jsem nakonec „ukořistil“, byla překážková dráha a králík v „akci“.

Překážková dráha a její šampión!

Překážková dráha a její šampión!

Když už jsem se nemohl pustit do opravy rozbitých zásuvek, koupili jsme odpoledne v hobby marketu stropní kazety, ozdobné lišty a lepidlo, abychom konečně mohli dokončit Denisovi pokoj. Nebýt toho, že jsem s prací začal až po večeři a během lepení mě „opustil“ parťák, mohl jsem mít dnes pokoj dokončen. Zbývalo mi dokončit několik posledních kousků stropních kazet a přilepit ozdobné lišty, když #mojezlato vydala STOP pokyn. A to dá rozum, proti takovému povelu se nedá protestovat. 🙂

Stropní kazety v umělém osvětlení a amatérské fotografii.

Stropní kazety v umělém osvětlení a amatérské fotografii.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

