Nakupuješ? Nakupuju. Takže nakupujeme!

Nerozumím lidem, kteří dokáží trávit víkendy v nákupních centrech. Když se tam schovají před nepřízní počasí, dá se to ještě pochopit. Ale v takový krásný den, jako byl dnes, než se zatáhlo, zvedl se vítr a začalo pršet? Tomu nerozumím.

Nemám rád nákupní centra. Ty masy lidí, které se převalují z jednoho konce na druhý. Člověk si připadá jako kuželka na bowlingové dráze, kdy čeká, až ho „zbloudilý“ nakupující srazí. Lidé obtěžkáni nákupními taškami, se snaží dostat z jednoho obchodu do druhého. Ty tašky používají jako beranidlo, aby si „prorazili“ cestu.

Jsou však dny, kdy do nákupního centra musím. Třeba dnes, kdy se #mojezlato rozhodla, koupit Denisovi několik nových kousků oblečení. Doufal jsem, že budu asistovat pouze v roli řidiče, který je do centra odveze a přiveze zpět. Kdybych tušil, že sám budu aktivním účastníkem nákupu, asi bych se pokusil vzepřít. I když určitě marně.

Hned po příchodu do obchodu mi bylo sděleno: „Vyber si oblečení!“ Zůstal jsem stát, s pusou otevřenou, v němém úžasu. „A co si mám jako vybrat?“, jen jsem tiše špitnul. „Vyber si, co potřebuješ. Třeba džíny, když sis tuhle stěžoval, že máš na nich díru.“, odpověděla #mojezlato. „Mám přeci pláťáky.“, kontroval jsem. „Říkám ti, vyber si džíny!“, důrazně odvětila #mojezlato. Tak jsem se vydal mezi regály a hledal. Hledal něco, co by mi na první pohled padlo do oka. Nakupuji zásadně jen to, co mě zaujme na první pohled. Čím déle hledám a vybírám, tím horší věc nakonec koupím. A není to jen oblečení.

Nic se mi nelíbí.“, prohlásil jsem, když jsme se sešli na druhém konci obchodu, kde si Denis zrovna vybíral nějakou mikinu. „Tak si vyber triko!“, houkla na mě #mojezlato přes rameno. Vydal jsem se zpět mezi regály a pokusil jsem se vybrat nějaké hezké triko. Bylo jich tam opravdu nepřeberné množství, tak jsem byl nakonec úspěšný. Vítězně jsem jej nesl k mecenáši nákupního zájezdu. „No vidíš, jak jsi šikovný.“, byl jsem pochválen. Vzápětí však přišel další příkaz: „A teď ještě ty kalhoty a mikinu! A šup, šup, nemáme na to celé odpoledne.

Většinou se po prvním podařeném nákupu, u mě dostaví takový příjemný pocit, jako, že když si teď začnu něco vybírat, určitě něco hezkého najdu. Vrhl jsem se zpět mezi regály, a stojany s oblečením. A opravdu, netrvalo dlouho a podařilo se mi objevit celkem hezké džíny. Jak to, že jsem si jich předtím nevšiml? „No vidíš, ty jsou hezké, běž si je zkusit do kabinky.“, houkla mi najednou za zády #mojezlato. Po vyzkoušení několika velikostí, jsem si jedny vybral. Teď ještě tu mikinu. Pravdou je, že v obchodě, kam jezdíme nakupovat, mají opravdu hezké oblečení. Vždy si tam všichni účastníci nákupního zájezdu, něco vyberou. Vybrat mikinu taky nebyl problém. Dokonce se mi podařilo všechno sladit do takového modro-šedého odstínu. A že já barvám vůbec nerozumím!

Z obchodu jsem odcházel spokojen. A nejen já. Denis, protože má zase novou sadu oblečení na zničení. #mojezlato, že se ji podařilo nás přesvědčit, že pro nás v obchodě určitě mají něco, co si budeme chtít koupit.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Nakupuješ? Nakupuju. Takže nakupujeme!

  1. vitsoft napsal:

    Čím déle hledám a vybírám, tím horší věc nakonec koupím. A není to jen oblečení.
    Jsme na tom podobně, taky nesnáším zdlouhavé přebírání a natřásání, vždyť nosit se dá cokoli, ma vzhledu zas tolik nezáleží, pokud to člověka nekouše a aspoň trochu hřeje. Předpokládám, že když sis namlouval #mojezlato, probíhalo to podobně.

Zanechat Odpověď

