Jsou tři hodinky spánku zdravé a dostatečné?

To zas byla noc. Díky nepochopení otázky, jsem domu dorazil až po šesté hodině ranní. Nebylo to moje nepochopení, ale já byl ten, který trpěl jeho důsledkem. Ale co, takový je život, taková je moje práce a já to beru, jako nutné zlo. Každý den nemůže být posvícení a každá koruna se počítá. Že tomu nerozumíte? To nevadí, není to podstatné, ale důležité pro vysvětlení. Den předtím, jsem totiž už byl doma ve čtyři. Už je to trochu jasnější? 🙂

Než jsem se dostal do postele, vyvenčil jsem ještě psy a s #mojezlato otevřel balík, který si nechala poslat a já se stal poslem, který jej doručil až domů. Byly to roztomilé lahvičky, které bude #mojezlato plnit šťávičkami z různých druhů ovoce, které doma vaří a jsou strašně dobré. Zkusíme, jestli budou chutnat i ostatním a jestli by o ně byl zájem.

Do postele jsem se dostal před půl osmou. Stihnul jsem ještě nařídit budík na desátou hodinu a pak jsem hned usnul. Přesně v deset, mě budík na mobilu začal vybízet ke vstávání. Nechal jsem ho ještě dvakrát opakovat budící proces a vylezl jsem z postele. Čekalo mě několik povinností, které nesnesou odkladu a #mojezlato jsem slíbil, že udělám oběd. Kdybych věděl, že přijedu domu tak pozdě, tak bych se z toho nějak vykroutil.

Prní musí ven psi. Sluníčko krásně svítilo a trochu i hřálo. Na to, že je půlka února, vypadá to, že je tu jaro a ne zima. U vchodů, kam už svítí sluníčko, se začínají objevovat sněženky. Neklamné to znamení, že jaro je tady. Hlavně aby nezmrzly! 😮 Doma psi dostali svoji porci granulí a já pomalu začal chystat složenky k placení. Je dvanáctého, výplata je na účtu, tak jako každý měsíc. Během několika minut budou rozeslány na všechny možné strany. Doma nám zbude jen torzo, tak jako každý měsíc. Domácí účetnictví je neúprostné. V kolonce MÁ DÁTI je pouze jedna položka, zato DAL, je mnohem objemnější. Nakonec zbude tak akorát, abychom se v relativním klidu dočkali dalšího dvanáctého v měsíci, kdy se účtu objeví výplata za předchozí měsíc. Nikdy to není moc, ale jsme zvyklí žít z toho co máme, už několik let.

Po zaplacení těch „červených potvor“, jsem se nemohl rozhodnout, jestli začít vařit oběd, nebo vyřídit zakódovaný settop box od UPC, který nám včera technik přivezl. Ten starý už opět začal dosluhovat. Za celou domu, kdy jsme zákazníky „kabelovky“ UPC, jsme settop box měnili už jednou. Tentokrát však settop box nebyl vyměně na náš popud, určitě by ještě nějakou dobu vydržel, ale minulý týden mi operátorka zákaznického centra nabídla nový settop box, s možností nahrávání programů do paměti a několik dalších „fičur“ + prémiový kanál HBO, za celkem směšný peníz. Byl bych hloupý, kdybych takovou nabídku odmítl. Při právě probíhající olympiádě, si aspoň bude moci #mojezlato nahrávat pořady, které neuvidí. Po instalaci settop boxu jsme však bohužel zjistili že programy, které jsme doposud bez problémů sledovali jsou nyní nedostupné. Tak i HBO, které jsme měli získat jako „prémii“. Musel jsem do práce, tak jsem to už nemohl řešit. Večer sice #mojezlato žbrblala, že se nemůže dívat na některé oblíbené pořady a dožadovala se starého settop boxu. 🙂 Volám tedy info linku UPC a vysvětluji problém. Odtranění „poruchy“, bylo dílem okamžiku. Při aktivaci nového settop boxu jsme zapomněli zadat PIN kód, kterým byla odblokována UPC karta vložená v přístroji, která zpřístupní veškerou programovou nabídku. Během chvilky se naše oči dívali na naše oblíbené programy a programy HBO! 😀 Další úkol splněn.

Teď už jen uvařit oběd a jít si odpoledne na chvíli lehnout. Zase budu trávit celou noc za volantem a potřebuji být odpočatý. Díky „červeným potvorám“ a řešení problému s settop boxem, jsem ani nepostřehl, jak čas letí. Doufal jsem, že se k chystání obědu dostanu kolem 11 a v poledne budeme moci obědvat. Když jsem se dal do přípravy těsta na bramboráky, svítil na mikrovlnce čas 13:05. „To je tedy nadělení!“, pomyslel jsem si a snažil se nasadit tempo, za které by se nemuselk stydět ani kuchař ze závodní kuchyně. Hromada brambor nebrala konce a koš se plnil slupkami. Všechny brambory oloupat, nastrouhat, přidat tři stroužky česneku, vrazit do směsi dvě vejce, trochu soli a zahustit moukou. Mezitím zapálit pod pánví a rozehřát tuk. Všechno připraveno na smažení! Sázím na pánev jeden bramboráček za druhým, otáčím, vynadavám na papírový ubrousek a ochutnávám. Mým největším kuchařským problémem je chuť. Už jsem to tu psal, že nedokážu dochutit žádné jídlo. Vždy mi u toho asistuje Denis, ale ten teď není doma. Buď to chutnat bude, nebo ne. Snažím se, ale jako #mojezlato, jídlo zkrátka neochutím. Mě bramboráky chutnjí! 🙂

Konečně je hotový poslední bramborák. Místu s dalším nádobím cpu do dřezu a dívám se na hodiny. 15:30! To není možné, tak dlouho jsem u toho nemohl stát. Čas je však v tomto neúprosný a nedá se oklamat. Opravdu mi to celé trvalo 2,5 hodiny? Když se však podívám na tu hromadu bramboráků na talířích, jsem se svým výkonem spokojený. 😉 Je mi jasné, že dvě hodiny, na které si odpoledne chodím lehnout, jsou v čudu. „Dnes to bude dlouhá noc!“, říkám si a stavím vodu na kafe. Není dnes první a rozhodně ne poslední. Meju nádobí, připravuji psům granule na další den a před odchodem do práce se koupu. Jsem načichlý tukem ze smažení, tak to přeci nemusím „čuchat“ celou noc.

Cestou do práce se musím zastavit v knihovně, vrátit knihu. Když jsem během smažení pročítal příchozí maily, našel jsem jeden z knihovny, že jsem včera měl vrátit knížku a naskakuje mi prvních 5Kč, za pozdní vrácení. Knihu mám dočtenou, ale asi jsem si špatně přečetl mail o konci půjčovní doby, protože jsem si do té chvíle myslel, že ji musím vrátit do 14.2. Nedá se nic, nasypu si popel na hlavu a zaplatím „bůra“. Určitě nejsem jediný, komu se to stalo. 😛

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

