Dobrý den, potřebuji nový modem a zrychlit doma internet! – O2 guru zasahuje!

Další týden se sešel s týdne a opět tu máme pokračování kauzy výměny modemu a navýšení rychlosti Internetu na doma, od společnosti O2. Jste zvědaví, jak se celý „případ“ vyvíjí? Zde je pokračování předchozích dílů.

Po informaci z infolinky, že moje žádost byla stornována, jsem se rozhodoval: „Co dál?“. Zároveň, abych trochu zmírnil „bolest“, jsem si postěžoval na svém Twitter účtu. Jak je vidět z celé konverzace, chytil se na „háčku“ O2 guru Mirek. Prostřednictvím odkazu, který mi poslal v tweetu, jsem svůj problém vylíčil na stránkách O2 a čekal na odpověď.

Že odpověď nepřichází, s tím jsem byl smířen. Mezitím jsme doma dali hlavy dohromady a rozhodli se, že využijeme nabídku našeho kabelového TV operátora. Za mírné navýšení měsíčního poplatku za kabelovou televizi, budeme mít podstatně rychlejší internetové připojení, než jaké O2, kdy vůbec pro domácnosti nabízelo, nabízí a nabízet asi bude. Každý den jsem kontroloval, jestli „nedorazila“ odpověď z O2. Byl jsem zvědavý, jestli se jim podaří najít důvod ke stornu služeb.

Za celý týden jsem si neuvědomil, že kontaktní email, který jsem ve formuláři uvedl, není můj primární a veškerou korespondenci z něho, mám přesměrovanou na hlavní účet. Když se pak nějaký email dostane do SPAM koše, už se ke mně nedostane. A to se právě stalo, s odpovědí O2 guru Mirka. Byl schovaný ve SPAM koši, na vedlejším účtu. Po přečtení odpovědi na můj dotaz, jsem se vesele zasmál, zanadával a zhrozil! Zde je můj dotaz spolu s odpovědí:

Dobrý den,
na Facebookových stránkách O2 v záložce pro otázky klientů jste položili tento dotaz:

Dobrý den, 21.1. jsem přes vaši infolinku objednal navýšení rychlosti u domácího internetu. To bylo spojeno s objednávkou nového VDSL modemu. Operátorem mi bylo potvrzeno, že zadání změny bylo provedeno a modem obdržím poštou do 5-6 pracovních dní. Poté bude na mobilní telefon, ze kterého jsem volal, zaslána SMS, že byla provedena změna linky z ADSL, na VDSL a po připojení do sítě, bude modem konfigurován. Zároveň, že mi bude odeslán na emailovou adresu potvrzení o moji objednávce, s celkovou rekapitulací. Dodnes jsem ani jedno neobdržel. Dnes jsem tedy zjišťoval na infolince, jaký je stav objednávky. Operátorkou jsem byl informován, že objednávka byla vzápětí po obdržení stornována. Když jsem se ptal z jakého důvodu, nebyla mi schopna odpovědět, že žádný důvod storna není uveden. Nevím, co si o tom mám myslet. Děkuji za odpověď. Jiří Procházka

Naše odpověď:

Dobrý den Jirko,
velice se za celou záležitost omlouvám. Podařilo se mi totiž zjistit, že objednávka nebyla zajištěna z toho důvodu, že nemáte nastaveno elektronické vyúčtování místo papírového, které nyní využíváte. O tom vás však kolegové měli informovat ihned při zajišťování objednávky.
Vše tedy můžeme zařídit společně takhle online. Jestli máte zájem, poprosil bych vás ještě o kontaktní mobilní číslo na vás + zda tato emailová adresa může sloužit pro budoucí zasílání vyúčtování.

Mirek, O2 Guru

Odpověď naleznete také přímo v záložce: https://www.facebook.com/o2cz/app_243482035748990

Přejeme vám hezký den,

Tým O2 Guru

Dejte nám vědět, jak jste s námi spokojeni http://www.fcb-app.cz/dotaznik/?response=48864

Čeho jsem se zhrozil? Že dotaz, který jsem položil prostřednictvím webových stránek O2, by se měl objevit na Facebookových stránkách společnosti. Navíc, jsem dotaz vůbec prostřednictvím Facebookových stránek nepokládal, což si můžete ověřit kliknutím na odkaz v Twitter konverzaci. Dále nejsem vůbec zvědavý si odpověď na Facebooku číst. Navíc, po rozkliknutí odkazu, tam odpověď na dotaz vůbec není. Možná před týdnem, ale dnes už naštěstí ne. Znamená to, že kdybych odpověď nedostal mailem, ale pouze bych se k ní mohl dostat prostřednictvím odkazu na Facebook O2 guru, tak ani nevím, co mi odpověděli. A odpověď sama o sobě vzbuzuje podezření, že operátoři infolinky O2 vůbec nemají tušení, co mají zákazníkům sdělovat na jejich žádost o změnu služeb.

Toto celé mi potvrdilo správnost rozhodnutí, zrušit i tu poslední službu – Internet na doma, kterou od O2 využíváme. V tomto duchu jsem také odpověděl O2 guru Mirkovi, že nevidím důvod, abych dále využíval služeb společnosti O2. Na jednu stranu jsem doufal, že se O2 chytne za „nos“ a třeba poskytne nějakou zajímavou nabídku, kdy bych se rozhodoval, jestli mi nahradí zklamání z jejich jednání. Nestalo se, takže nic nestojí v cestě vypovědět O2 službu a přejít k jinému poskytovateli internetového připojení.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

