Dobrý den, potřebuji nový modem a zrychlit doma internet! – Kde je modem!?

Před dvěma týdny jsem poprvé psal o potřebě zrychlit doma internet a vyměnit modem ADSL za VDSL. Jaké je pokračování?

V úterý 21.1. jsem dopoledne telefonicky kontaktoval info linku O2. Vysvětlil jsem operátorovi, o co mi jde. „Nic není problém, to zařídíme.“, tuto větu snad mají všichni pracovníci O2 povinnou, při kontaktu se zákazníkem. Že se informace ve značkové prodejně a na infolince operátora liší, na to jsem byl upozorněn a připraven. Ano, informace se neshodovaly. Objednal jsem tedy nový VDSL modem a navýšil rychlost domácího internetu. Na konci rozhovoru mi operátor sdělil, že obdržím email se shrnutím objednávky. Dále mi bude do 5-6 pracovních dní, prostřednictvím České Pošty, doručen nový modem a poté budu SMSkou informován, že proběhla změna na tel. lince a mohu modem zapojit. Ten se sám nakonfiguruje a já budu moci surfovat na vlnách echt-rychlého internetu. Byl jsem šťasten, že to šlo tak hladce a protože jsem slušně vychován, popřál jsem druhé straně: „Hezký den.

Protože bylo úterý, nepředpokládal jsem, že bych se nového internetu dočkal do konce týdne. Ani v pondělí ve schránce nebylo oznámení o uložení zásilky. Nedělal jsem si žádné iluze, že by se řidiči, rozvážejícímu balíky, podařilo doručit zásilku do vlastních rukou. Vánoce už jsou pryč a zázraky se tudíž nedějí. I když o Vánocích to s Českou Poštou také nebylo žádné terno. Když ani ve středu zásilka nikde, začínala se rodina ptát: „Kde je ten nový modem a rychlý internet?“ Bohužel byly důležitější věci k řešení, takže problém internetu se odsunul na druhou kolej. Vzpomněli jsme si na něj až v pátek večer. V sobotu jsem se pro jistotu byl zeptat na pobočce pošty, jestli náhodou … Ne, nebyl tam.

Když ani dnes odpoledne nebylo po modemu vidu ani slechu, zavolal jsem na infolinku O2. „To není problém, podíváme se, co se stalo.“, hlas z druhého konce zněl optimisticky, ale mě to tak nepřipadalo. Čekat 14 dní na objednanou službu, to už je trochu moc. „Aha, aha, tak objednávku tu vidím. Dokonce v den, kdy jste uvedl i čas.“, to je mi tedy překvapení! 😮 „Ale jak se dívám, objednávka byla hned stornována!“, to už jsem myslel, že si ze mne dělá legraci. „Můžete mi říct důvod storna?“, požádal jsem. „Žádný důvod tu nevidím.“, kdybych volal videofonem, určitě se operátorka usmívala. Já moc ne. „Mám zadat objednávku znovu?“, přešla do útoku. „V tuto chvíli si nemyslím, že bych měl chuť si u vás něco objednat.“, odpověděl jsem. Nedala se. „Voláte s námi?“, zkusila to. Nevěděl jsem, co si mám o otázce myslet. „Mohla bych vám nabídnout výhodný balíček volání, když u nás máte Internet na doma?“, zkusila útočit. „Máte pocit, že když mi bez udání důvodu zrušíte objednávku služby, že mám chuť si u vás pořizovat další službu?“, použil jsem tu nejslušnější větu, která mě v tu chvíli napadla. „Spíš mám pocit, že i tu poslední službu, kterou s vaší společností používám, zruším a budu mít klid.“, útočil jsem, seč mi síly stačily. „Mohla bych zadat požadavek, abychom zjistili, co se stalo, že vaše objednávka byla zrušena.“, chytala se operátorka posledního stébla nad vodou. „To klidně můžete.“, bylo poslední, co jsem ji před rozloučením a poděkováním za pomoc řekl.

Co dál? Čekat, jestli se podaří najít viníka? Čekat, že s omluvou přijde bezkonkurenční nabídka na nějaké služby? Nebo se rovnou obrátit na konkurenci? Nabídku bych už měl, ale podle různých „šumů“, co se nesou sociálními sítěmi, není nikdo bez chyby. Zatím tedy fungujeme na ADSL od O2 a uvidíme, co bude dál.

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

